Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joolien schreef:Ze kunnen idd tolten alleen bij dravers worden het pezen genoemd, of ik weet niet hoe je dat schrijft
Er worden speciale peesdravers gefokt, dit voornamelijk in Amerika en australie. Ik zoek even een filmpje, maar lastig als je niet weet hoe je het schrijft
Joolien schreef:Ze kunnen idd tolten alleen bij dravers worden het pezen genoemd, of ik weet niet hoe je dat schrijft
Er worden speciale peesdravers gefokt, dit voornamelijk in Amerika en australie. Ik zoek even een filmpje, maar lastig als je niet weet hoe je het schrijft
Joolien schreef:en die zitten dan op de wallen in hun peeskamertje, hoeven niet eens snel te zijnZe kunnen idd tolten alleen bij dravers worden het pezen genoemd, of ik weet niet hoe je dat schrijft
farahdiba46 schreef:Joolien schreef:en die zitten dan op de wallen in hun peeskamertje, hoeven niet eens snel te zijnZe kunnen idd tolten alleen bij dravers worden het pezen genoemd, of ik weet niet hoe je dat schrijft