voor school hebben wij de opdracht: meeting point,
het was de bedoelingd at je mensen fotografeert die elkaar ontmoeten bij het openbaar vervoer of door het openbaar vervoer.
ik wou mijn moeder, vader, broertje & zusje op de foto zetten.
de bedoeling was dat mijn vader op de voorgrond stond met open armen (wazig) dat mijn moeder+ broertje enzusje op hem kwamen afgelopen (scherp gesteld op hun) en dat je het spoor erachter langs ziet lopen..
okee deze uitvoering ging goed allen jammer genoeg mijn broertje en zusje keken niet naarmijn vader maar naar mij..
vervelend dus!deze foto lijkt dus echt..ze rennen naar mn vader (blij hem te zien) en ze letten niet op mij jammer genoeg is de manier van de opstelling nietzoalsik het wou..
daarnaast vindt ikd e foto niet echt goed gelukt en vindt ik de kleuren niet goed.,,zwart wit was wel de bedoeling allen vind hem niet mooi zwart wit.ik heb al gespeeld met contrast enz.. maar ik krijg het niet anders..iemand die me hierbij kan helpen..
en wat vinden jullie nou van het plaatje?
sorry van mijnalbum ik weeet het het vreet kwaliteit maar echt waar ik ken geen andere site ze hebben me het al 10 x uitgelegd en ik snap er gewoon niks van!!

eigenlijk vind ik hem zwaaaaaar slecht..
maar toch plaats ik hem omdat ik er commmentaar op wil
! 

(hopelijk was dat ook je bedoeling
[ Zelfde opdracht ook gedaan haha ]
Verder wel een erg leuk idee!
wij hebben in de buurt geen busstation wel in zwolle dan