[FOTO] In the mirror.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] In the mirror.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:22

Afbeelding

Spontaan ideetje. Onbewerkt. Heb 'm ook nog in Z/W (omzetting): http://i33.tinypic.com/n36jwh.jpg

Kwaliteit achteruit door tinypic maar m'n photobucket heeft er ff geen zin in..

Roept u maar. Lachen

Rebtor

Re: [FOTO] In the mirror.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:44

Wat een grappige foto. Geeft een erg leuk effect.

Volgende keer kan je misschien de spiegel op de grond buiten leggen, dan heb je een wat minder witte achtergrond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:51

Dankje! Witte achtergrond was me nog nieteens echt opgevallen. Maar buiten zou het een blauwe achtergrond zijn geweest aangezien de lucht blauw was. Tong uitsteken Maar 't is ook een idee idd! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 10:53

Niemand verder?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 10:22

Wat een grappig effect Julia. Ik vind die witte achtergrond juist niet storend.

Misschien wil je een keer oefenen op een mooie appaloosa? Schijnheilig *LOL*

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 12:15

Ik mis iets wat scherpte in de lijst van de spiegel.. Misschien is het leuk om de foto in ZW te doen en alleen de lijst goudkleurig te houden.. weet je hoe je dat moet doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:29

Jep weet ik Romy, als ik een keer tijd heb zal ik eens gaan aanklooien. Ja Leuk idee!

Dankje Samantha, en ja hoor. Schijnheilig

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:34

Ik vind hem niet speciaal, de nekband stoort me, en ik vind de kleuren flets. Ook vind ik het jammer dat je hem beneden niet op dezelfde lijn hebt gecropt als boven. Het zou inderdaad leuker geweest zijn als de spiegel in het gras lag, en je als achtergrond blauwe lucht had.
Wel grappig, maar niet orgineel en de uitwerking is niet zó.
Volgende keer beter Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:37

Gecropt? Hij is onbewerkt hè, staat erbij. Knipoog Haha die nekband was mijzelf nieteens opgevallen. *LOL* Kleuren zijn idd niet zo mooi, ben ik helemaal met je eens.

Mag ik ook vragen wat je er niet origineel aan vind? Ik ben zelf namelijk nog niet eerder zo'n foto precies tegengekomen.

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:42

Croppen valt IMO niet onder bewerken Knipoog
Dan vind ik het jammer dat je hem niet symmetrisch gekaderd hebt, als je het liever zo noemt.
Euhm foto's van jezelf in de spiegel maken met je spiegelreflex vind ik zelf vrij uitgemolken, zoek maar eens op een willekeurige site met de trefwoorden camera + mirror. Maar ja, daar kun je natuurlijk toch eindeloos op variëren, mocht je dat willen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:44

Okee. Maar croppen valt dus imo wel onder bewerken. Nagelbijten / Gniffelen Met croppen kan je je hele compo veranderen, zeker bewerkt dan imo.. Tong uitsteken

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 19:19

Bewerken is het manipuleren van de foto en dat doe je met croppen niet. Bij fotowedstrijden waar je niet mag bewerken bijvoorbeeld, mag je vrijwel altijd wél bijsnijden Knipoog
Maargoed, da's offtopic.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:34

Juul schreef:
Jep weet ik Romy, als ik een keer tijd heb zal ik eens gaan aanklooien. Ja Leuk idee!

Dankje Samantha, en ja hoor. Schijnheilig

ben zo vrij geweest het voor je te doen (heb geen zin om aan mn scripti te werken Slapen )

heb alleen de rand eruit geknipt, achteraf bedacht ik me dat ik hem best ietsjes gouder had kunnen maken.. anyways:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 22:17

Niet slecht! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:59

Juul schreef:
Jep weet ik Romy, als ik een keer tijd heb zal ik eens gaan aanklooien. Ja Leuk idee!)

Maar als croppen WEL onder bewerken valt... dan valt de suggestie om de lijst goud te houden en de rest Z/W te doen dat toch zeker Verward

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:10

WildWings schreef:
Juul schreef:
Jep weet ik Romy, als ik een keer tijd heb zal ik eens gaan aanklooien. Ja Leuk idee!)

Maar als croppen WEL onder bewerken valt... dan valt de suggestie om de lijst goud te houden en de rest Z/W te doen dat toch zeker Verward

Ik vind croppen niet bewerken, die versie die ik nu neer heb gezet wel! Maar hoe erg is het om te bewerken, ik crop ze altijd wat (dat is mijn manier om ze te verkleinen vaak..), vaak speel ik nog een beetje met contrast, randje erom heen ed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:32

Nikki heb ik gezegt dat de bewerking van Romy geen bewerking is? Hè die eeuwige discussie altijd.... Ik vind het prima als er wat met m'n foto's gekloot wordt, maar dan is het voor mij geen foto meer maar een bewerking. Ik kan zelf ook uren met foto's klooien in Photoshop, krijgen we ook les in op school, en dat vind ik ook leuk. Kijken hoe je een foto er anders uit kan laten zien door kleuren op te halen, er wat bij te zetten etc. Maar die sla ik dan wel op als naampje bewerking. En m'n échte eigen foto's komt geen bewerking aan te pas en die vallen bij mij dus ook onder naampje foto. Lachen

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:47

als het mijn foto was, die bewerking die ik hier gepost hebt, zou ik hem hier onder de tag [FOTO] plaatsen en niet onder [FB]..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:51

Dat ben jij dan, ik denk er toch echt anders over. Lachen Maargoed, die discussie kan eeuwig gevoerd blijven, iedereen heeft zo z'n mening.

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:06

Ik vind hem niet zo speciaal en ik vind hem ook niet zo leuk Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:08

Kun je ook vertellen waarom niet? Lachen

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:44

Hmm hij heeft het voor mij niet.
De foto houdt mij sowieso niet langer dan een paar seconden vast.
Er is gewoon niets in de foto wat mijn aandacht trekt.
Daarbij is je witbalans ook niet lekker, veel te blauw.

Neem er liever wat meer tijd en bewerk hem wél: beetje bijsnijden, en vooral even naar de kleuren kijken.
Dat maakt hem waarschijnlijk een heel stuk beter en dan blijf ik er ook langer naar kijken.

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:47

Ik vind dat ik er niet meteen de aandacht op heb en de scherpte vind ik niet zo mooi en de kleuren zijn volgens mij niet helemaal correct.
Ik ben geen fotograaf ofzo maar dat is mijn mening. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:45

Kleuren zijn niet mooi dat klopt zei ik eerder ook al. Moet nog eens goed gaan kijken naar m'n instellingen, Scherp is 'ie ook niet helemaal nee. Lachen

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:41

Maar heb je dat niet gezien dan voordat je hem plaatste?
Want ik begrijp niet helemaal waarom je dat dan niet wat hebt aangepast. Je handen zien er nu een beetje doods uit..