Vandeweek het park maar een singegaan met m'n vaders camera en ik vond deze foto's wel wat hebben: Het was mijn bedoeling om op de eerste paal scherp te stellen en de rest vaag.
Ik zou graag wat tips willen
Laatst bijgewerkt door Miss_DJS op 14-09-08 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt
eerst foto vind ik het erg jammer dat het bos en de brug zelf niet scherp zijn nu is het eigenlijk niet zo'n mooie foto, maar als het anders was scherpgesteld kon hij wel mooi zijn bij de 2de zou ik ook liever de brug scherp zien maar hij is wel mooi, de kleur stoort mij ook een beetje maar da tis meer ersoonlijk
Foto 1 spreekt me het meest aan, alleen erg jammer dat de horizon scheef is Foto 2 vind ik niet zo, lijkt ruis op te zitten? Blaadjes(?) rechts onderin vind ik ook wat storen.
Hoe heb je ze zwart/wit en sepia gemaakt? Als je photoshop hebt doe het dan via photoshop! daarbij krijg je betere resultaten omdat je per kleur kan instellen hoe je hem wilt hebben, ik vind foto 2 bijvoorbeeld iets te geel.. foto 1: Ik denk dat de foto meer geslaagd was als de kettingen niet scherp waren geweest, ik vind dta er ook iets te veel park opstaat, waardoor het niet duidelijk is waar t om gaat. Bij foto 2 vind ik dat beter gelukt, alleen had ik de paal denk ik iets meer naar links geplaatst. En ook hier de kettingen en het blaadje niet scherp gewild. Hopelijk kan je er iets mee