1. jammer van het witte stuk in de linkerbovenhoek. Dit stoort een beetje. Verder is het een mooie foto.
2. Nette foto, wat veel ruimte om het onderwerp heen maar dat zal persoonlijke smaak zijn. Ik word meer naar de rechteronderhoek getrokken dan naar de bloem, als ik er een blik op werp.
3. Erg mooie foto! Eigenlijk niet zoveel op aan te merken, behalve wat mierenfietserij als ik voor commentaar zou moeten gaan zoeken.
4. Wederom een mooie plaat, paarse vlekje is jammer maar daar kan je ook niks aan doen. Had van mij een iets groter stuk scherp gemogen, maar stoort me niet.
Thanks! Het witte bij 1 vond ik zelf wel wat hebben, omdat dat net iets meer toevoegd aan de foto dan zwart met druppels zegmaar: Je hebt iets meer om naar te kijken, verder te kijken zegmaar. Hij is ook niet zo heel donker daardoor, brengt wat licht erin. En omdat 'daaruit' ook weer druppels komen.
Paarse vlekje stoort mij bij 4 ook niet direct, misschien als ik er langer naar kijk een beetje. Groter stuk scherp ben ik het met je eens, maar ik ben er niet helemaal uit hoe ik dat moet doen qua instellingen.