Qimm schreef:Oef ja, stukje nummer 3... Tja ik heb het af, maar ik weet niet of die wel heel erg leuk isben een beetje bang dat het een dooddoener is...
LovingTweety schreef:Nee! Gewoon neerzetten, dan merk je het vanzelf
Na ethousiastme over
[UK] [VER] (kort) Seks en Voedsel
en
[UK] [VER] (kort) Op veler verzoek: Mannen houden meer van seks
Hier wederom een stukje van mijn hand. Hier geldt ook, hou je niet van het onderwerp seks, lees dan niet verder. Ook hoeft niemand zich aangesproken te voelen of in de verdediging te gaan. Ik heb verschrikkelijk gegeneraliseerd. Mocht je het er echt niet mee eens zijn laat het rustig weten, zo leer je elke dag weer iets nieuws!
Aan het eind van je spannende date ga je al vozend naar huis, de spanningen zijn reeds hoog opgelopen en de kleren gaan ein-de-lijk uit. Dan zijn wij wel teleurgesteld een kaboutertje te vinden daar waar we eigenlijk gehoopt hadden een grotere vondst te doen. En nou is het niet zo dat het niet kán, maar het is toch leuker wanneer je er een goed gevuld gevoel bij hebt, nietwaar? Maar heren met kaboutertjes, niet getreurd! Compensatie is zeker mogelijk. En dan bedoel ik dus niet een glimmende sportauto of een enorm ego. Maar wanneer jullie ook hoge cijfers halen op handvaardigheid en mondelinge overhoringen willen we jullie best in ons bed.
Ook de andere kant van het verhaal mag belicht worden natuurlijk. Want hoewel kleiner minder is is groter niet altijd béter! Want, lieve help, ik heb wel eens dingen gezien waarvoor ik mijn knieeën niet van elkaar haal! Ook te groot heeft zo zijn nadelen, want hoewel er een dunne lijn loopt tussen genot en pijn zijn er wél grenzen. En als ik dan moet kiezen tussen de kabouter of de reus... doe mij dan toch maar die kabouter. Met die reuzen moet je, naar mijn smaak, veel te voorzichtig aan doen.
Nu we het dan toch over de vorm hebben, kunnen we ook de afwijkende hoeken meteen belichten. Hoewel er bijna geen een kaarsrecht is, is een té grote afwijking uit het midden niet erg wenselijk. Ja, je komt op plaatsen die je anders niet bereikt, maar of werkelijk toegevoegde waarde heeft? Hoe rechter, hoe makkelijker in te brengen, en ik moet zeggen dat ik dat wel waardeer. Want om nou bij de wisseling van elke positie eerst een hoop kostbare tijd te verliezen voor je weer verder kan is een kleine afbreuk aan de spanningsboog van de partij. Ik hou niet zo van onderbrekingen in mijn maaltijd, als mijn soep op is wil ik de salade al klaar hebben staan om daarna naadloos over te gaan in het hoofdgerecht.
Ah ja, voedsel referenties! Ik hou van piemels zoals ik van kip hou. Met een velletje. Het is voor mij net wat leuker speelgoed op die manier. Helaas zijn hieromtrent ook verkeerde fabels. Zo wordt beweerd dat besneden hygiënischer is omdat er dan geen viezigheid onder het vel kan blijven zitten. Alles goed en wel hoor, maar hoe lang moet je het dan wel níet wassen? Sorry, maar alles wat je niet wast is vies. Met of zonder vel. Gewoon elke dag even wassen. Alleen met vel kost het net even iets meer tijd, maar, kom op hoe veel is nou maximaal vijf minuten op je hele dag?
In heel nederland heerst ook een grote misvatting over de normale omvang. Zou je een enquête houden dan zal iedereen een verkeerd, te hoog, gemiddelde raden. Dus voordat de mannen in paniek het meetlint uit het naaikistje halen, eerst wat gegevens (is het nog een leerzaam stukje ook). De gemiddelde lengte is 16cm. Voor de smokkelaars onder ons, dit is dus gemeten langs de bovenkant. En alles tussen de 11 en 21cm wordt als normaal beschouwd. En hoewel lengte een leuk gegeven is, mag de omvang mag ook zéker tellen. De gemiddelde omvang is zo'n 12.6cm.
Ja mannen het is heel leuk en aardig dat je 25cm in de aanbieding hebt. Maar ik, en met mij meerdere vrouwen, zullen daar minder gecharmeerd van zijn. Niets mis met een mooi gemiddelde (of nét een beetje meer!)