[TEK] Shetlander Sam

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Shetlander Sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 16:27

Hallo allemaal,

Het heeft lang geduurt, maar nu is hij eindelijk af; Sam van Ilonne (Lontje@bokt).

Afbeelding
Afbeelding

Brand maar los.
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 12-09-08 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: [UK](Tek) Shetlander Sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 16:31

Jammer dat er zoveel lange manen zijn dat je verder niks kunt zien van de pony.
Vind het een te hoge hals en schoft hebben.
De snuit vind ik erg mooi!
Verder wel leuk om te zien Lachen

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:01

uhm... C_arola je gaat me toch niet vertellen dat ik mijn sh i tlander moet kaalscheren hoop ik? Huilen van het lachen
Al heeft As hem wel ietsje meer haar gegeven dan te zien is op de originele foto maar goed... Samsel kan er niets aan doen dat hij als haarbal door het leven moet Clown

As, ik vind hem hartstikke leuk geworden! Je bent lekker met kleurtjes bezig geweest op een goede manier. Sam's kuif is echt Sam's kuif geworden. Ik zou alleen zelf dat dwarse plukje bij zijn neus misschien weg gelaten hebben/anders verwerkt hebben. Ook zijn neusje herken ik helemaal Lovers
Ja erg leuk geworden!!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:46

Lontje schreef:
uhm... C_arola je gaat me toch niet vertellen dat ik mijn sh i tlander moet kaalscheren hoop ik? Huilen van het lachen
Al heeft As hem wel ietsje meer haar gegeven dan te zien is op de originele foto maar goed... Samsel kan er niets aan doen dat hij als haarbal door het leven moet Clown

As, ik vind hem hartstikke leuk geworden! Je bent lekker met kleurtjes bezig geweest op een goede manier. Sam's kuif is echt Sam's kuif geworden. Ik zou alleen zelf dat dwarse plukje bij zijn neus misschien weg gelaten hebben/anders verwerkt hebben. Ook zijn neusje herken ik helemaal Lovers
Ja erg leuk geworden!!

Nee, ik vind het juist gaaf als een shet lange manen heeft. Bedoel er alleen mee te zeggen dat het jammer is dat je niet meer van de hoofd ziet, omdat de neus er er mooi getekend is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:09

Zag het daarnet ook inderdaad Lon *LOL* Heb zijn manen iets té lang gemaakt en iets té ver naar links Nagelbijten / Gniffelen En zijn sik is ook te lang *LOL*
Achja, heb je een pony met nóg meer manen Vingers aflikken
Al is het nu wel een heule grote pony, met een héél klein koppie Schijnheilig
Ben wel écht heel blij, dat je zijn pluiskuif herkent! Heb het daar echt heel moeilijk mee gehad in het begin *LOL*

@C_arola; Deze pony staat bekend om zijn toffe manen, dus leek het mij juist leuk om ook een foto te tekenen waarop hij met zijn manen er zo tof op staat. Zo is hij echt herkenbaarder vind ik Tong uitsteken
Zijn neus is inderdaad het beste gelukt, vind ik zelf ook Ja Manen ben ik zowieso heel slecht in, dus dit was een hele goede oefening!

C_arola

Re: [TEK] Shetlander Sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:26

Ok, dat was info dat ik niet wist. Dan is het idd erg leuk! Haha!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:01

Hij staat in mijn profiel Tong uitsteken Van Sam zie meestal alleen maar haar en pas als je zijn kuif optilt of als het waait zie je iets van zijn glimogen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:16

Sam is tof Haha! Ben nog steeds echt jalours op zijn manen. Wou dat Kel zoveel had. Kel schuurt alles er half af, ze heeft nu weer een groot stuk stekeltjes Huilen van het lachen

Iemand nog tips?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:48

Ik vind hem erg lijken op de foto! Haha!