[TEK] Kleurenbom!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Kleurenbom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:06

Hallo allemaal Doei!

Ik had gisteravond een hele vage bui. Ik was verdrietig/vrolijk/hyper en moe tegelijk Nagelbijten / Gniffelen En ik had echt zin om flink te gaan krassen Nagelbijten / Gniffelen Nu heb ik een tekening liggen, en die vond ik daar niet echt voor geschrikt Nagelbijten / Gniffelen Dus ik heb een nieuw vel papier gepakt, en ben gaan krassen. Flink veel kleuren gebruikt, niet echt op de verhoudingen gelet. Uiteindelijk had ik drie velletjes volgeklad, met drie chryslers ( Vingers aflikken )! Naar mijn idee flink uit verhouding, en totaal niet opgelet welke kleuren ik wáár heb geplaatst Cool
Wat ik wel weet, is dat ik lange tijd niet meer zoveel energie in zon korte tijd in 1 tekening heb kunnen stouwen. Ook zijn echt álle 36 kleuren (Op wit na Huilen van het lachen ) in de tekeningen verwerkt Nagelbijten / Gniffelen
Ik ben op deze werkjes dan ook best wel een beetje trots, en wil ze graag met jullie delen Lachen
Ojha wil je jouw auto ook op papier (Ook een normale versie hoor *LOL* Clown ), dan kun je mij vrij een foto sturen via pb, als oefenmateriaal Knipoog !

Chrysler 300m (Vind het persoonlijk geen mooie auto. Maar leraar op school heeft er een en is er trots op, dus deze tekening gaat naar hem Sigaar )
Afbeelding
Afbeelding

Chrysler 300c (Ben helemaal weg van deze auto Lovers Vind het een hele stoere maar toch hele sjieke wagen. Echt een auto met stijl.)
Afbeelding
Afbeelding

Chrysler voyager (Een leraar van mij heeft deze auto, en ik heb er laatst in mee mogen rijden toen we op excursie gingen. Érg luxe wagen was het, lere bekleding dvd (Gingen pippy langkous kijken ROFL ), werd spontaan verliefd op deze auto, ook al heeft deze een erg "lomp" uiterlijk).
Afbeelding
Afbeelding

Brand maar los Haha!
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 11-09-08 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] in titel gezet

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [UK](Tek) Kleurenbom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:28

hmmm, voor even lekker los gaan zijn ze leuk en ik kan me voorstellen dat je er heel veel plezier in gehad hebt maar qua kwaliteit vind ik ze heel eerlijk gezegd een stuk minder dan wat jij in je hebt. Hoofdzakelijk wordt dit idee bij mij veroorzaakt door het krasserige effect. Lachen