Ik had gisteravond een hele vage bui. Ik was verdrietig/vrolijk/hyper en moe tegelijk
En ik had echt zin om flink te gaan krassen
Nu heb ik een tekening liggen, en die vond ik daar niet echt voor geschrikt
Dus ik heb een nieuw vel papier gepakt, en ben gaan krassen. Flink veel kleuren gebruikt, niet echt op de verhoudingen gelet. Uiteindelijk had ik drie velletjes volgeklad, met drie chryslers (
)! Naar mijn idee flink uit verhouding, en totaal niet opgelet welke kleuren ik wáár heb geplaatst
Wat ik wel weet, is dat ik lange tijd niet meer zoveel energie in zon korte tijd in 1 tekening heb kunnen stouwen. Ook zijn echt álle 36 kleuren (Op wit na
) in de tekeningen verwerkt 
Ik ben op deze werkjes dan ook best wel een beetje trots, en wil ze graag met jullie delen

Ojha wil je jouw auto ook op papier (Ook een normale versie hoor
), dan kun je mij vrij een foto sturen via pb, als oefenmateriaal
!Chrysler 300m (Vind het persoonlijk geen mooie auto. Maar leraar op school heeft er een en is er trots op, dus deze tekening gaat naar hem
)

Chrysler 300c (Ben helemaal weg van deze auto
Vind het een hele stoere maar toch hele sjieke wagen. Echt een auto met stijl.)

Chrysler voyager (Een leraar van mij heeft deze auto, en ik heb er laatst in mee mogen rijden toen we op excursie gingen. Érg luxe wagen was het, lere bekleding dvd (Gingen pippy langkous kijken
), werd spontaan verliefd op deze auto, ook al heeft deze een erg "lomp" uiterlijk).

Brand maar los