[TEK]Tekening van een Wolaap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moon1998

[TEK]Tekening van een Wolaap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 20:54

Omdat ik vandaag niks te doen had, ben ik maar eens aan de slag gegaan met potlood en papier.

Dit is het orgineel
Afbeelding
En dit is het geworden.
Afbeelding

Marrke

Re: [TEK]Tekening van een Wolaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:12

Hij lijkt niet helemaal op de foto, maar de aap op de tekening kijkt in elk geval wel een stuk vriendelijker! Haha! Verder heeft het aapje op de foto het hoofdje iets meer naar (voor ons) links gekanteld. Maar het is een leuke tekening geworden! Ja

_evii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:55

ik vind dat je het erg knap gefixt hebt! echt heel mooi

moon1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 19:26

Iemand anders nog?

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:29

Hij is goed lijkend geworden, niet helemaal maar dat maakt voor dit soort werk niet zoveel uit vind ik altijd. Is anders dan wanneer je een portret van iemands huisdier maakt toch?
Wat wel jammer is dat hij vrij saai van kleur is. In de foto zie ik b.v. kleuren als lila, paars en donker rood terug komen en die mis ik in de tekening. Ook is hierdoor de tekening wat 'vlak' geworden vind ik, er zit vrij weinig diepte in. De vage stam op de achtergrond zou ik weg gelaten hebben die voegt imo niks toe

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:19

Leuk aapje Lachen

Hij is inderdaad een beetje vlak. Misschien had je de snuit lichter kunnen maken, en de schaduwen nog donkerder, meer verschil dus.
De haartjes zijn mooi gedetailleerd zeg! Niet helemaal zoals op het voorbeeld, maar dat stoort niet. In ieder geval leerzaam om je tekening onder het voorbeeld te zien, en dan de verschillen te ontdekken, daarmee weet je precies wat er anders moet Ja .

moon1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 17:57

Bedankt, voor de tips. Dit was voor mij de eerste keer dat ik een aap teken, dus moet nog wat oefenen