[FB] Wat je vindt mag je houden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

[FB] Wat je vindt mag je houden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 18:24

Tivoli

Re: [FB] Wat je vindt mag je houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:46

Ik vind het concept heel erg mooi.
Als je van onder af naar boven scrollt,is het onderste stuk heel erg realistisch.
Alleen jammer dat het draakje,en de haren van het meisje zo 'tekenfilm-achtig' aandoen.
En dan zeker op een realistische achtergrond.
Ik zou de achtergrond dan ook iets tekenachtiger maken,of het draakje 'echter' laten lijken Lachen
De kring van stenen vind ik heel interessant,ik blijf ernaar kijken.
Het wekt een magische sfeer op.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:07

Ik vind deze zo apart! Ik moet echt drie keer kijken wat echt is en wat niet. Ik had eerst het idee dat het een volledig digitale tekening was, toen dacht ik dat alleen de achtergrond een foto was, maar nu is eigenlijk het hele meisje echt; op haar haren na (en nog wat kleine details). Heel apart, maar zeker in positieve zin.

Juist heel leuk dat haar haren niet geheel echt overkomen en icm dat getekende draakje stoort dat helemaal niet, omdat dat goed met elkaar "matcht".

Heel origineel en zeer netjes uitgevoerd. Meestal ben ik niet van dit soort digi's, maar deze vind ik toch wel erg mooi! Leuke draai heb je eraan gegeven!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 20:47

Wat een leuk huisdier!
Hebbe hebbe hebbe!

Aan de blik van dat meisje te zien en de tekenen eromheen staat er wel iets heftigs te gebeuren!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 21:32

oneilltje79 schreef:
Wat een leuk huisdier!
Hebbe hebbe hebbe!

Wacht maar tot hij in je vinger bijt Tong uitsteken

@ _Tivoli_ de mix van foto en tekenen vind ik juist erg leuk (zie je ook terug bij mijn andere manipulaties), smeetjoew geeft een goede omschrijving van wat ik met deze stijl 'uitlok', is het een tekening? foto's? wat is wat.. Een beetje het sfeertje van de (eerste) fantasy films waarbij gebruik werd gemaakt van 3D. Vandaar ook de keuze voor een 3D draakmodel ipv er een te maken van reptielenfoto's die echt zou lijken Lachen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:58

Wauw, dit vind ik een leuke bewerking! Zoals Smeetjoew zegt; erg leuk gedaan met de mix van foto & bewerkingen, vind m erg!! mooi. Lachen

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 01:15

Prachtige bewerking! Ook ik ben normaal niet voor dit soort tekeningen, maar deze is écht heel mooi! Het contrast is erg interessant.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:54

prachtig Deborah, hele mooi bijna surrealistisch beeld heb je gemaakt. Ik vind dat haar juist iets heel bijzonders hebben, en denk dat je hier zeker mee door moet gaan, het maakt het allemaal wel heel kenmerkend als iets van jou.
Vind het contrast van het oranje haar ook erg mooi tegen die donkergroenen uit de jurk en draakje.
Heb je hier nou echt modellen voor die voor je poseren?

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 10:23

Surrealisisch, dat woord zocht ik Haha!

Ik gebruik voornamelijk stockfoto's, dat zijn al kant en klare foto's gemaakt door andere mensen die je kunt gebruiken voor bewerkingen maar ook bijv. als referentie voor tekeningen ed. Daar zitten wel altijd regeltjes aan vast en je kunt niet altijd een foto vinden die bij je idee past.
Dus soms maak ik ook zelf foto's en laatst heb ik voor een opdracht zelfs een fotoshoot gehad met een professionele fotograaf en model zodat we alle rechten voor commercieel gebruik van de bewerking hadden Ja .

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:35

Ik vind met name de tekening heeel gaaf, die blik in haar ogen ed. echt geweldig! Ik stoor me er alleen aan dat de bergen niet getekend zijn..

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 11:28

Het enige wat getekent is zijn de linten, wat extra stenen en de staart van de draak Clown
De draak is 3D en de rest zijn gewoon allemaal foto's, zie je allemaal terug in de link Scheve mond .

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:31

Echt heel gaaf zeg!!! Hoe je t ook kan verzinnen. Ik vind t echt heel knap. Heel mooi geheel.