[TEK] Shadow

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ookami

[TEK] Shadow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 22:10

Afbeelding

Dit is Shadow van Dowski. Het heeft lang geduurd voor hij eindelijk af was, maar het is me toch gelukt.
Ik weet dat er nog veel fouten inzitten, maar toch ben ik er best trots op. Het was de eerste paardentekening waar ik echt serieus aan bezig ben geweest een (te) veel tijd voor heb genomen.

Commentaar is welkom als ik er iets aan heb.
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 10-09-08 06:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast -> [Tek] -> [TEK]

CaPrIoLe`79

Re: [Tek] Shadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:28

Dus jij had ook de eer om dè shadow te mogen tekenen!
Hij is leuk!
Tip: De volgende keer niet te veel tijd voor nemen en veel sneller en groffer aanzetten. Zolang je in de studiefase zit geeft dat betere resultaten en het is veel leerzamer. Je kunt als je het licht opzet later altijd nog in een donkerdere tint de details aanzetten.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:30

Heel goed voor de eerste keer, alleen is er een blokje weg boven de neusgaten. En vind ik de neusgaten ook wat klein.

Verder toppie!

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 22:53

oneilltje79 schreef:
Dus jij had ook de eer om dè shadow te mogen tekenen!
Hij is leuk!
Tip: De volgende keer niet te veel tijd voor nemen en veel sneller en groffer aanzetten. Zolang je in de studiefase zit geeft dat betere resultaten en het is veel leerzamer. Je kunt als je het licht opzet later altijd nog in een donkerdere tint de details aanzetten.
Klinkt als een goed idee! Bedankt voor de tip, bij mijn volgende tekening zal ik het zo doen Lachen

katiavl schreef:
Heel goed voor de eerste keer, alleen is er een blokje weg boven de neusgaten. En vind ik de neusgaten ook wat klein.

Verder toppie!
Bedankt. Nu je het zegt zien de neusgaten er inderdaad te klein uit, het was mij nog niet opgevallen.

janique

Re: [TEK] Shadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 07:15

Mooi gedaan Elza! Ik herken er meteen Shadow in. Al moest ik wel weer even nadenken bij Dowski Huilen van het lachen *LOL*
Ik denk dat Lau je al een goede tip heeft gegeven wat betreft het globaal opzetten van een paard. Als ik een snelle schets maak zet ik snelle botstructuur lijnen en geef schaduw aan met streepjes voor een 2d effect. Erg leerzaam om te kijken en meteen te tekenen Ja
Shadow had misschien iets meer contrast mogen hebben, maar verder vind i hem erg leuk!

lizzyke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 22:16

shadow Haha!, ik vind hem goed gelukt ik herkende hem meteen (al heef hij wel iets grotere oren Knipoog ) ik vind wel dat je qua lijndikte iets minder had hoeven varieren, die lijnen van het hoofd zijn veel dikker dan de lijnen die je in de hals heb gebruikt.
(ps. die lieve dikkert staat bij ons in de wei van daar Lachen )

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 11:30

Bedankt Haha!
Ik ga inderdaad in het vervolg beginnen met snel de grote lijnen te tekenen.

Dat van die verschillende lijndiktes was me nog niet opgevallen. Ik denk dat het komt doordat ik in verschillende stukken heb gewerkt, en daardoor niet altijd hetzelfde potlood heb gebruikt.
De oren zijn inderdaad te klein Bloos En de neusgaten ook.