[FOTO] Wet look

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Flore

[FOTO] Wet look

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 20:59

Mijn allereerste UK topic: een probeerseltje onder de douche Lachen

Ik heb maar een heel simpel digitaal cameraatje maar ik ben aan het sparen voor een betere.
Verder weet ik ook nog maar weinig van fotografie dus alles tips en tricks zijn welkom!
De foto is meteen in zwart-wit gemaakt dus geen kleurenversie.

Brand los!

Afbeelding

Solaria_Liz

Re: [FOTO] Wet look

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 06:46

Opzich vind ik het wel een mooie foto.
het stoort me alleen dat de linkerkant overbelicht is.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 10:04

ik vind m niet zo.. Misschien omdat ik niet echt weg ben van jezelf op de foto zetten door jezelf..Dan is het ook nog moeilijker om jezelf echt mooi op de foto te krijgen.. Als je net begint met fotograferen, kies dan eerst andere modellen om zelf te fotograferen:) Wat ik nu zie is een leuke meid die onder de douche staat en zichzelf fotografeert. Ik zie geen emotie:) Wat wil jij zelf? fotograferen of model staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:35

Ik snap de foto niet. Inhoudelijk ontbreekt er een hoop aan.
Wat is ze? Wat doet ze? Waarom staat ze zo tegen de muur aan onder de douche? Wat is haar emotie?
Verder vind ik het technisch ook niet heel bijzonder, te flets, weinig contrast, geen zwart en geen wit, vooral grijs.
Zou sowieso nooit in zwart wit fotograferen omdat je camera daar gewoon niet voor is gemaakt, altijd op kleur schieten en omzetten naar zwart wit via je pc.
Maar probeer vooral je verhaal duidelijk te maken, een inhoud neer te zetten, dat is al meer dan het halve werk. Ja

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:07

Ik vind het ergens wel wat hebben dat de foto links overbelicht is!

Wat mij opvalt is dat de lijnen van je gezicht niet heel mooi uitkomen.. plat gezegd heb je een beetje een peervorming hoofd, wat nu heel erg geaccentueerd wordt. Ik zou er voor kiezen om je bv je voorhoofd wat minder te belichten, net als de zijkant van je hoofd bij je oren, zodat die lijnen wegvallen en je kaak geaccentueerd wordt..

Je ogen springen er echt mooi uit, vind hem heel zwoel en zeker een foto die spreekt :d goed gedaan Knipoog

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:24

Ik ben het met Pinuts eens! Lachen
Nu zie je een soort van.. afgesneden hoord, nouja túurlijk zal je dat hebben als je een 'douche-foto' maakt maar als iemand anders hem maakt zou je ook je handen kunnen laten zien in je haar, snapje?
Nu zien we alleen een hoofd. Haha!

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 18:06

Bedankt iedereen!

Guernica: er zit eigenlijk geen inhoud in Clown , geen verhaal achter. Gewoon iets wat in me opkwam en wat ik wilde proberen.
Voortaan dus beter in kleur knippen en dan omzetten Ja

Romy: volgens mij kan ik dat allemaal niet instellen op mijn camera maar ik zal eens wat aan de instellingen gaan prutsen Lachen
En ik wilde inderdaad dat de ogen er het meeste uit zouden springen.

LisaLuna: daar heb je helemaal gelijk in Ja , met handen erbij was het mooier geweest!