[SITE] Website in een nieuw jasje ( feedback en vraagje)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

highwaykind

[SITE] Website in een nieuw jasje ( feedback en vraagje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 16:15

http://www.bennink.info/acda/index.html

Heb gister en vandaag de godganse dag achter de computer gezeten om mijn bladmuziek site in een nieuw jasje te steken.

Op -en aanmerkingen zijn welkom!

Vraagje - ik heb met een programmaatje een RSS feed in elkaar gezet (die het tot mijn grote vreugde lijkt te doen).
Normaal krijg ik in Mozilla zo'n oranje RSS icoontje met de link rechtsbovenin op elke pagina met een feed, zodat ik in Google reader kan subscriben.
Bij mijn eigen site wil dit niet.. weet iemand waar dat aan ligt? ( XML feed in Google Reader invoeren werkt wel goed)

highwaykind

Re: [SITE] Website in een nieuw jasje ( feedback en vraagje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 15:35

Niemand van de 70 kijkers die kan melden wat er lelijk/mooi/fout is of anders kan Lachen?

(is de RSS vraag meer iets voor TV..??)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:52

Citaat:
Omdat het veel tijd kost om alles uit te schrijven, en ik altijd erg gemotiveerd wordt door cadeautjes, kan je je waardering laten blijken door te doneren via PayPal (bijvoorbeeld 1 euro per gedownloade PDF)

Ik vind dit stukje een beetje 'onproffesioneel' klinken. Ik zou het daarom weg laten. Zet bijv. neer dat je er veel tijd in steekt en dat je het daarom erg kan waarderen als mensen een donatie doen. Echter dat dit niet verplicht is, maar dus alleen een leuke bijkomstigheid zal zijn voor het werk dat je gedaan hebt.

Verder heb ik niets gevonden, en luister ik nu naar een pianostukje van acda en de munik Tong uitsteken

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 16:00

Dankje!

Het probleem is dat in de 2 jaar dat de donatieknop er staat nog bijna niemand wat gedoneerd heeft (2 mensen), maar ik wel per mail een berg verzoekjes krijg of ik nummer x kan uitschrijven. (en dan bij voorkeur binnen 1 week want persoon y gaat trouwen en voor die tijd....en oh ja, ook gratis).
Wordt sinds the FAQ online staat wel minder, maar de "motivatie" regel is een niet al te subtiele hint...

Het kost gewoon minstens 30 uur per nummer gemiddeld. (schat ik, zal het eens timen).

Met deze uitleg erbij: nog steeds weghalen of laten staan?

Is de achtergrond ook te rommelig zo?

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:05

Nog steeds weghalen Knipoog

Geef gewoon serieus aan waarom je een donatie kan waarderen, dus niet dat je van cadeautjes houd. Maar dat het je ong. 30 uur per nummer kost. Misschien dat mensen dan meer begrip voor je donatie aanvraag hebben.

Als mensen met een verzoekje komen een nummer uit te schrijven? zou ik ook dezelfde tekst aangeven. Misschien zelfs de regeling instellen dat je met verzoekjes werkt, maar dat dit wel kosten met zich mee brengt? Lijkt mij namelijk niet meer dan logisch als ik graag een nummer zou willen hebben en dat binnen een week dat daar kosten aanverbonden zijn, omdat de persoon erachter hier energie in moet steken.