(VER)jongens en Empire

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

upperlady

(VER)jongens en Empire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 22:15

Een verhaal waar ik denk ik al ruim 6 jaar mee in mijn hoofd zit. Ruim tijd om hem op bokt te zetten. Als mijn spelling niet correct is, mijn excusses, ik ben niet al te best met mijn taalkunde.

Bliep.....Bliep.....Bliep....

Vermoeid zocht haar hand de weg naar haar nachtkastje, waar de wekker stond. Ze drukte hem uit. Half zes, dat betekend dat ze maar 3 uurtjes slaap heeft gehad.
De spanning die ze de vorige avond zo hevig gevoeld had kwam met grote snelheid haar bloed weer in stromen. Vandaag was de dag. Vandaag zou ze met vrienden en hun paarden de bossen in trekken.
Ze streek haar lange blonden haren uit haar gezicht en sloeg haar benen over de rand van haar bed. Gapend liep ze haar slaapkamer uit, struikelde bijna over haar al veel te volgestopte vakantiekoffer en kleden zich aan. In de deuropening stond haar moeder. "Sem, je bent al wakker, hoe voel je je?" "mhhh" mompelde Sem. "Ik heb honger" Haar moeder verdween en nog geen twee minuten later hoorde ze de cornflakes in een schaaltje vallen.

Het tengere meisje liep naar de badkamer en poetste haar tanden. Daarna wierp ze een blik in de spiegel. Haar blonde haar viel slordig over haar schouders en de wallen onder haar ogen gaven duidelijk aan dat ze te weinig geslapen had. Er was maar een oplossing voor. Haar hand greep naar de foundasion en met de blauwe haarborstel gaf ze weer iets van model aan haar haar. Vluchtig stak ze haar haar op en wierp opnieuw een blik op de spiegel. Twee Blauwe ogen staarde haar aan en haar van nature roze lippen leken droog.

Snel haaste ze zich naar beneden. Ze schoof aan de tafel en pakte dankbaar het kommetje cornflakes met melk die ze snel weg at.
Buiten hoorde ze een auto toeteren. Tony. Haastig rende Sem naar boven om haar tas te pakken en gaf haar moeder een vluchtige kus voor ze de deur uit rende. Ze begroeten, Tony, gooide haar spullen in de achterbak en dook in de auto. Tony tarte de auto en zo reden ze om half zeven in de ochtend weg naar de manege....

Mireille

Re: (VER)jongens en Empire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:20

Zo te zien is dit verhaal niet af?
Wanneer je een verhaal in delen wilt plaatsen dient elk verhaal deel min. 1500 woorden te tellen. Dit stuk is dus niet lang genoeg, vandaar dan ook een slotje.