Maar ik besloot een experimentje te doen en de achterkant van deze stalplaat te gebruiken als ondergrond voor een naambordje. Foto genomen, 
maar dan in spiegelbeeld getekend en voor de naam heb ik een font uit word nagetekend. Het bordje is een soort kunststof, heel glad dus, dat was probleem 1. Opgelost door met acryl te gaan verven, iets wat ik normaal bijna nooit gebruik (ben meer van de water- en olieverf), en in hele dunne laagjes te werken. Ik ben nu op 3/4e van het proces ongeveer en wil jullie bokkertjes toch even vragen om met me mee te kijken

Foto´s vertekenen zoals gewoonlijk, kleuren zijn in het echt minder vaal, intenser. Ik vind het nog een beetje rommelig ogen (leuk zo´n schimmel met overal witte haartjes enzo, als ik ooit nog een volgend paard koop wordt het een zwarte
) . Hoe krijg ik dit strakker? Acryl is toch minder mengbaar als de verven waar ik normaal in werk. Nog tips daarvoor?Andere tips over het hoofd zijn ook welkom, ik ben zelf nog niet helemaal blij met het gebied rond het oog, en de schaduwen in het bit moeten nog. maar bedenk wel dat er nog een paar laagjes overheen moeten
Baal alleen wel van de maantop, die is niet zo mooi gelukt. Weet nog niet of ik het aandurf om er nog heel veel aan te klooien. En, welke kleur zal ik de letters maken? ik dacht zelf aan een heel intens donkerblauw, ultramarijn ofzo, of paars, of zwart.. maar misschien hebben jullie daar heel andere ideeen over?
Dus schiet maar!