Mijn eerste fotoshoot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke86

Mijn eerste fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 11:47

Goh ik heb mijn eerste foto shoot gehad Haha!

En wou graag weten wat jullie wat de foto's vinden, en hoe ik dingen kan veranderen Lachen
Weet niet of het hier zo goed staat, wist ook niet waar het anders moest staan Tong uitsteken

Hier de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kwaliteit is best achteruit gegaan jammer genoeg

Ben benieuwd wat jullie er van vinden, tips en commentaar is welkom!!

Liefs Nienke
Laatst bijgewerkt door Nienke86 op 04-09-08 11:55, in het totaal 5 keer bewerkt

Sash

Re: Mijn eerste fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:47

ik dacht eerst: zijn het nou alemaal dezelfde of is er een inieminie verschil... maarem ik denk dat ik erachter ben dat ze allemaal hetzelfde zijn Knipoog

...en toen waren de foto;s weg

... en toen stonden de goede foto's er
Ik vind het best wel mooie foto's, wat ik alleen jammer vind is dat je op bijna alle foto's dezelfde gezichtsuitdrukking hebt. Ik vind dat die uitdrukking weinig uitstraalt dus dat is jammer. Daarnaast vind ik die met dat modder op je gezicht te gemaakt.

Die op de palen vind ik wel erg mooi.
Laatst bijgewerkt door Sash op 04-09-08 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 11:55

haha ja klopt, maar nu doet ie het wel goed Haha!!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:57

Hele leuke foto's maar jou blik is op iedere foto hetzelfde. Probeer wat andere blikken te krijgen..

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 11:58

Ja klopt idd, ja nu je het zegt zie ik het zelf ook beter, dank je wel Knipoog Zal men best doen

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:04

Naast dat op bijna alle foto's jouw blik hetzelfde is, vind ik ook dat jouw mond te gespannen is. Probeer je lippen losser te laten, laat je tanden maar zien!
Probeer ook de stand van je hoofd te variëren, nu is deze ook op veel foto's hetzelfde.
Overigens vind ik de kledingkeuze niet geweldig, maar dat is een kwestie van smaak. Het blauwe topje vind ik te... tja hoe zeg ik het goed..... "zakkerig" zitten. (is niet aanvallend bedoeld, maar je hebt een mooi figuur, dat mag je laten zien!)

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 12:11

haha ok dan super!
Ben blij met jullie reacties, en idd dat van men gezichtsuitdrukking zie ik zelf nu ook erg goed Lachen

En dat van men kleding, tsjah ik vind juist dat groene ( het is een groen topje Tong uitsteken) mooi staan omdat ik ook groene ogen heb Knipoog
Maar dat is gewoon dat smaken verschillen.
En zo mooi in men figuur niet, daarom juist een wat ruimer zittend topje Knipoog haha Haha!
Zodat je het juist niet ziet, maar bedankt voor de reacties!

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:23

Citaat:
Naast dat op bijna alle foto's jouw blik hetzelfde is, vind ik ook dat jouw mond te gespannen is. Probeer je lippen losser te laten, laat je tanden maar zien!

Inderdaad, doordat je je mond zo gespannen houd vind ik dat je er heel kil en afstandelijk uitziet. Op die laatste foto zie je er gelijk veel aardiger en opener uit!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:27

een foto-shoot,voor wat?
verder ben ik het eens met wat voorgangers vertelden:
-andere blikken proberen(ondeugend,stoer,streng,lief...)
-je mond inderdaad wat meer ontspannen.

ik persoonlijk vind de "zwart-wit" foto met paraplu in het water en de 1 na laatste foto's de beste.

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 12:30

Een fotoshoot gewoon zomaar:)Niet voor een speciaal iets, gewoon voor mezelf

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:42

oke,nou dan heb je iig erg leuke foto's!

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:45

je hele gezicht meer in ondspannen. je ogen, lippen en wangen. Desnoots oevenen met de spiegel? En lachen kan soms ook geen kwaat hoor! Haha!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:51

Ik zou ook wat neutralere oog make up op doen... de lijnen zijn allemaal vrij strak en dat ziet er wat streng uit. Poeder kan je best (veel) gebruiken, maar de rest moet wat subtieler; het moet je natuurlijke, sterke punten benadrukken. Je wilt duidelijk je ogen benadrukken, maar door die harde zwarte lijnen valt het juist minder op als je begrijpt wat ik bedoel. Gewoon wat oogschaduw en goeie mascara zou mooier zijn denk ik. En inderdaad gewoon lekker ontspannen kijken.
Succes, jullie hebben er wel veel moeite aan gedaan en dat is te zien! Leuk hoor! Lachen

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:56

Wat mij inderdaad het eerste opviel (en mijn voorgangers ook Lachen ) is de uitdrukkingloze blik in de ogen... Zonde! Keek je toevallig tegen de zon in? Ook vind ik het blauwe shirt niet zo charmant, het maakt een beetje dik, terwijl je dat volgens mij niet bent?

Foto 1 vind ik niet echt geslaagd, de houding, de blik, het is het net allemaal niet... Misschien kan de fotograaf een andere uitsnede maken, dit geeft vaak al snel een heel ander beeld... De aandacht gaat nu naar de onderarm en het stuur...

De foto met de paraplu en waar je met je haar in het water hangt, vind ik de leukste!

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:58

Ik ben het met de rest eens en sommige dingen snap ik niet zo goed, waarom hou je op foto 1 een stuur vast van buiten de auto? Waarom heb je modder op je gezicht zonder dat er verder modder te zien is? De een na laatste en laatste foto spreken mij het meeste aan, vooral omdat je daar minder gespannen lijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:58

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-23 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 13:07

@ Tanya98: De fotograaf wou gewoon eens wat anders doen:)
Dus vandaar het stuur zo en dat soort dingen.
En dat van die modder was gewoon in 1 x een ingeving van mij vandaar Lachen
Het was gewoon een shoot voor de lol, en lol hebben we zeker gehad Haha! Bedankt voor je commentaar

@ yvvv: Nou ben vrij gezet hoor Geld, geld!
Vandaar dus ook dat truitje hij kleed mischien wat breder, maar je ziet het niet super goed, dan waneer ik een strak truitje aan heb, tsjah moeilijk uitleggen.

@ Lante: Super bedankt voor je reactie, ik zal kijken wat ik aan men make up kan veranderen Haha!!

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 17:05

Ik vind de een na laatste foto het mooiste, de foto met je haar in het water.. Ook omdat die iets aparts heeft, natuurlijk veel "artistieker" dan een "gewone poseerfoto".
Verder zou je voor de spiegel eens kunnen oefenen met verschillende blikken; ondeugend, stoer, lief etc. De blikken zoals timilon al zei. Ook kan je dan op je gemak wat lichaamshoudingen en hoofdhoudingen "bekijken" en kijken wat je leuk zou vinden voor op de foto's. Hierdoor krijg je een veel gevarieerdere shoot met leuke verschillendere foto's.
Verder leer je van doen! Dus heb je een bevriende fotograaf; ga af en toe gewoon even leuk shooten; zoek leuke locaties, neem verschillende kleding mee en varieer! Veel succes en veel plezier!

Nogmaals ik vind de een na laatste foto erg leuk!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:00

Neem de regels van UK/CB even door. Je mag alleen eigen werk plaatsen. Foto's van je zelf die je niet zelf hebt gemaakt horen daar dus niet bij. Vandaar een slotje.