[DIGI] tattoo's, tips gevraagd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

[DIGI] tattoo's, tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 18:55

Ik heb sinds een paar uurtjes een tekentablet ( artrage 2 van bamboo) en mijn schoonzusje had me gevraagd om een tattoo te tekenen voor haar dus ben ik daar maar mee gaan oefenen. Ik zoek tips om hier nog beter mee te leren werken Lachen Is niet zo eenvoudig. Ze wil dus een "pootje/klauwtje" met daar een oog in verwerkt. Lachen (of het pootje in het oog.)

Afbeelding
welke kleur kan ik hier het pootje doen?
Heb hier met verschillende grijs, bruin, rood en zelfs roze tinten gewerkt voor het oog.

Afbeelding
deze vind ik eigenlijk al redelijk Bloos Ook hier weer roze tinten gecombineerd met bruin en grijstinten voor het oog. Lachen

tips zijn meer dan welkom!

pinuts

Re: [DIGI] tattoo's, tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:14

oeh leuk, een tattoo ontwerpen die echt gebruikt gaat worden. Wel moet je dan denken aan hoe de grootte zal worden, en hoe dit uitkomt met details. Als ik jou was zou ik schetsen gaan maken, of dit nou digitaal is of niet en dan overleggen met een proffesionele tattooeerder.. Ik vind persoonlijk het idee veel te simpel in elkaar gezet, maargoed ik vind dat een tattoo niet gewoon een plaatje moet zijn, maar meer dan dat. Je kan proberen verschillende soorten poten te maken, en dan verschillende ogen.. schets veel en overleg met een prof:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 19:19

Ik overleg sowieso alles met haar en dit zijn nog maar simpele schetsen om aan haar te tonen zodat ik een idee heb ivm wat voor pootje ze bedoelt enz Knipoog Eenmaal ik dat echt weet ga ik verder om het gedetailleerder uit te werken Ja Ikken eerlijk gezegd geen professionele tatoeerder Bloos Geven die mensen je zomaar tips als je een winkel binnen stapt?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:21

geen idee, gewoon doen lijkt me.. Je moet toch iemand vinden die jouwn ontwerp maakt? Dan mag ie ook wel tips geven.. klant is koning:) ( of kijk ik nu teveel miami ink?:P ) Ik ben wel erg benieuwd naar het resultaat:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 19:23

Hihi, Weet niet hoe dat precies zit. Misschien dat mijn schoonzusje me eens naar haar tatoƫerder wil meenemen Ja Zal het haar eens vragen! Ik zal vragen of, als ze hem heeft laten zetten, ik een foto mag plaatsen Haha!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:28

De meeste tatoeeerders denken graag met je mee Ja Gewoon even binnenstappen Lachen