[TEK]Heel erg WIP: Jack Sparrow + Lodewijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[TEK]Heel erg WIP: Jack Sparrow + Lodewijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 15:54

Nou ik heb me er zelf ook maar aan gewaagd om Jack Sparrow tekenen + ook nog het paard van bokker Iceprincess!

Afbeelding
Hij is nog in een WIP-fase, maar let wel, ik doe dit voor het EERST hè?

Afbeelding
En dan hier Lodewijk!

CoonArt

Re: [TEK]Heel erg WIP: Jack Sparrow + Lodewijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 17:30

Uuuuuuhhh.... helemaal niemand die een reactie geeft???

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:32

ziet mooi uit! maar kun je verder geen tips geven

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:34

Probeer met het paard de volgende keer niet lijntjes te tekenen, nu lijkt het zo ingekleurd, Huilen van het lachen snappie??

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 17:35

Ja, was ik vergeten te vermelden in de beginpost... hoe kan ik de tekeningen verbeteren? Jack zit nog in de ontwikkelingsfase, maar Lodewijk is 'af'....

Tips/suggesties zijn welkom!

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:37

Bji de rechterwang vind ik het paard een beetje rare verhoudingen hebben, hoe je het kan verbeteren weet ik niet:p heb er zelf niet veel verstand van. Maar, ik doe het je niet na! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:38

Ik vind jou tekenstijl zo heerlijk apart! Echt JOU tekeningen. Ja Ga zo door. Vind het echt leuk om naar te kijken altijd. Lachen Echt een beetje zo'n animatiestijltje. Leuk. Haha!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 17:39

Juul schreef:
Ik vind jou tekenstijl zo heerlijk apart! Echt JOU tekeningen. Ja Ga zo door. Vind het echt leuk om naar te kijken altijd. Lachen Echt een beetje zo'n animatiestijltje. Leuk. Haha!

Maar wat vinden jullie van Jack ytot nu toe? Lang geleden hè dat ik iets had gepost hier qua tekeningen?

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:11

Lodewijk! Haha!
Heel herkenbaar jouw stijl, erg leuk Ja .

Die lijnen moet je ook zeker houden, hoort er echt bij. Ik mis er alleen wel een paar, is misschien ook wel moeilijk met die witte kop op de foto maar ik mis de lijnen van de neusbrug (Jack heeft ze wel).
Nog een tip is om een keer een schetsboek mee te nemen naar de paarden, ga lekker in het weiland of bij de stal zitten en kijk eens goed naar het paard, maak schetjes van de ogen, oren neus etc. Dan zul je zien dat er nu dignetjes niet helemaal kloppen. Klinkt misschien moeilijker dan van een foto maar het is juist makkelijker omdat je het dan echt in 3d kan bestuderen.

Ook ben ik ontzettend benieuwd hoe jouw tekeningen eruit zien als je ze met pen helemaal kleurt (arceren, niet zwarte vlakken Knipoog ) Ik denk echt dat dat je goed zal liggen en dat dat beter past bij de lijntekeningen die je nu al maakt. Probeer het eens, pen ligt je echt Ja .

Heb je ook een foto waar de oortje helemaal op staan? Vind ik wel leuk voor in mijn profiel Haha!

Jack is qua verhouding wel ok geloof ik, enkel het linkeroog is groter dan het rechter maar verder ziet het er wel goed uit geloof ik Ja .

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 18:15

Dorie, Iceprincess, ik zie die lijnen NU pas! De oren staan er ook helemaal op, alleen dat is niet te zien op de foto! Als je de tek wil, moet je maar even PM'-en voor meer info! (ik zie dat je in Rotterdam woont dus dat moet geen problemen opleveren!)