[FOTO] Water, lucht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lena01

[FOTO] Water, lucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 21:22

Ja, wist geen goeie titel. En twijfelde ook al even om deze te plaatsen.
Vind de 1e foto zelf erg mooi, maar andere kant, een foto bij het water, kan amper mislukken.
Deze foto is in friesland genomen, in een bootje, bij Kollum

Foto 2 ook. Eigenlijk weinig spannend, maar wel die heerlijke sfeer, huisje, bootje, etc. Wel ergert mij links dat witte bankje, of wat is het? Geen idee... Foto is niet super mooi, maar het heeft gewoon iets rustgevend, maar dat is mijn mening natuurlijk

Heb even getwijfeld om deze te laten zien, maar vind ze toch wel mooi! Foto's zijn kleiner, dus van minder mooie kwaliteit.

Ik fotografeer met een Nikon D60, met objectief 18-55 1:3.5-5.6G

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Ik heb ontzettend veel aan opmerkingen, aangezien ik die goed kan gebruiken. Dus kom maar op Lachen

Jinte

Re: [FOTO] Water, lucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 09:39

Ik vind persoonlijk foto 1 heerlijk om naar te kijken. Mooie kleuren en de lucht is echt blauw. Dat is iets wat ik mis aan foto 2, de hele blauwe lucht.
Ik vind de kleuren bij foto 1 ook mooier, veel meer eruit spatten dan bij foto 2.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 09:41

foto 1 echt zo mooi..
wow.
de kleuren van 1 maken die foto ook heel erg mooi en geven je een gevoel 2 is meergewoon een foto die je in de tuin maakt

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 09:42

Foto 1 is prachtig!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 09:44

Foto 1 is echt supermooi! Haha! En foto 2 vind ik minder, is een beetje donker..

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 09:47

Ik weet niet of je ook bedreven bent met photoshop... maar ik denk dat als je bij foto 2 wat meer kleuraccent legt op de paarse planten, en de algehele tint van de foto wat warmer maakt... dat dat al een wereld van verschil is
Foto 1 is ronduit prachtig!

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 09:50

Foto 1 is inderdaad prachtig. mij geeft het een beetje het gevoel alsof dat het eind van de wereld is Haha! het ziet er ook niet nederlands uit. BIjzonder!

Foto 2 vind ik niet bijzonder. wat me vooral stoort is de scheve horizon loopt een beetje links naar boven toe.

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 17:56

Haha Haha! Bedankt voor het commentaar! Ben helemaal vereerd, haha! Was al bang voor pittig commentaar, niet dat ik daar niet tegen kan hoor, maar vind het leuk dat jullie de foto mooi vinden.