Ik zie nu ook in dat als je foto's aanpast, dat ze er dan nóg mooier eruit komen te zien. Was me eerst namelijk nog niet opgevallen. Alle foto's die jullie hier zien zijn bijgewerkt in PhotoBucket, en omdat ik gemerkt heb dat er bepaalde individuen zijn geweest die mijn foto's JATTEN (ben een aantal tegengekomen op andere sites
) heb ik er maar gauw een titel + frame erom heen gezet (+onzichtbaar copyright!) Vandaar de titels op de foto's.Commentaar geven mag natuurlijk altijd, erg graag zelfs! (oké het zijn wat veel foto's maar het beter dan helemaal NIETS plaatsen, hè?
) (waar mogelijk heb ik mijn eigen commentaar gegeven, maar ik wil ook graag van jullie je mening horen)
- 1
- 2
- 3Deze was erg moeilijk!!! Het plaatje was eerst met een grijze lucht, maar door met het contrast te spelen kwam er toch dit uit.
Ook heb ik om deze foto EXPRES geen border gedaan, omdat het gelijk de hele compo verziekte!
- 4
- 5
- 6Oef, deze was erg lastig: deze foto was door de ruit genomen en daardoor erg grijs en vaal geworden. Door heel wat contrast toe te voegen is hij (hopelijk voor jullie!) erg mooi geworden!
- 7Deze Nijlgans zat eenzaam op zijn eilandje in Hitland. Door scherpte toe te voegen is hij weer mooi geworden... TOCH?
- 8Aaaahhhh!!!! Deze vindt ik zo goed gelukt!!! Even wat spelen met de kleuren (was eerst erg vaal!) zijn de tinten weer op de rails. Even wat verscherpt en tadaaaaah!
- 9
- 10Mandarijneend bleef zo netjes zitten voor de camera.... daar moest even een plaatje van worden geschoten! (leuk als vogels voor je lens blijven zitten...)
- 11Zeeleeuw lag zo lekker te slapen op de stenen... kleuren flink opgepoetst en verscherpt. (+ border natuurlijk!)
- 12Ach, de welbekende scherpe lorre! Kleuren verder verbeterd en verscherpt.
- 13Mooie borderloze uitsnede van een galopperend paard. Verscherpt + kleuren IETS verbeterd.
- 14
- 15 
maarja hier mijn commentaar: