[FOTO] Vakantiefoto...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

[FOTO] Vakantiefoto...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 18:03

Afbeelding

Vork

Ik had mijn nieuwe camera meegenomen op vakantie en dat heb ik geweten. Thuis zag ik dat er nog héél veel verbeterd kon worden. Nagelbijten / Gniffelen

En dan het welbekende 'roept u maar'.

*edit: foto is gemaakt vanuit een rijdende auto
(waarom makkelijk doen als het moeilijk kan Gestoord )
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 26-08-08 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Re: [FOTO] Vakantiefoto...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:05

het te lichte deel op het midden van de kop stoort hier wat. verder had ik persoonlijk een iets groter diafragmagetal gekozen zodat de ogen ook scherp zijn.

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:14

Hee heeft een lama zulke tanden? Clown (het is toch een lama hoop ik?)
Op zich is het wel een leuke foto.
Ik vind het jammer dat hij bewogen is. Zoals je het zegt, vanuit een rijdende auto. Nu ja, je kan toch niet verwachten dat je vanuit de auto mooie foto's kan maken? Hoewel, dat het me verbaasd, ik had verwacht dat hij vanuit de auto nog meer bewogen zou zijn, maar goed. Het strootje stoort me ook wel, maar daar kan jij natuurlijk niet aan doen. Maar misschien moet je gewoon foto's showen die je vanaf de grond hebt gemaakt? Lachen

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:31

Hahaha ik vind hem geweldig! Die blik en dat pluizige en als toppunt die tandjes helemaal top. En dat vanuit een auto rijdend nog wel vind ik knap. Aan de ene kant stoort dat strootje me een beetje maar aan de andere kant ook weer niet.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 21:54

Bedankt voor jullie commentaar. Lachen

marjoke schreef:
Hee heeft een lama zulke tanden? Clown (het is toch een lama hoop ik?)

[...]

Maar misschien moet je gewoon foto's showen die je vanaf de grond hebt gemaakt? Lachen

Ja, het is een lama. Tong uitsteken Haha.

Ja, dat eigenlijk ook. Die staan nu nog op een pc waar ik even niet bij kan komen, dus dat laat op zich wachten.

We reden door een wildpark (met o.a. lama's Vork ) en er reden auto's achter ons, dus ik kon niet even de tijd nemen. Dat was jammer. Zeker in combinatie met een onbekende camera. Maar ik heb het er op gewaagd. En ik ben blij met jullie reacties!