[FOTO]Alweer uit de oude doos (meeste dan!)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO]Alweer uit de oude doos (meeste dan!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 21:27

Even in de fotodoos zitten te rommelen... Haha!

Afbeelding 1

Afbeelding 2

Afbeelding 3

Afbeelding 4

Afbeelding 5

Afbeelding 6

Afbeelding 7

Afbeelding 8

Afbeelding 9

Afbeelding 10

Afbeelding 11
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 24-08-08 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

imd

Re: [FOTO]Alweer uit de oude doos (meeste dan!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 21:38

Misschien handig als je ze volgende keert nummert Tong uitsteken

Foto 1 en 2 geven een fijn beeld, foto 1 heeft een mooie lucht, en een leuke compositie. Foto 2 vind ik ook leuk, maar het is jammer dat de auto’s er stonden (niet dat je daar wat aan kan doen Knipoog ) Hij is verder niet echt bijzonder ofzo. Foto 3 en 4; ik heb helemaal niets met krokodillen, maar foto 4 vind ik een mooie foto Lachen Foto 5 is niet speciaal, het ene paard staat er half op en dat is jammer. Foto 6 daarentegen, vind ik erg leuk. Leuke compo en leuk gesneden. Foto 7 en 8 hebben een mooie lucht, zijn aardige foto’s, maar niet super ofzo, wel leuk om te zien. Foto 9 vind ik te donker. Foto 10 vind ik voor het mooie ook wat te donker. De laatste foto vind ik een mooie foto, alleen jammer dat de molen er net niet helemaal op staat, onderop bijvoorbeeld. Verder vind ik de kleuren mooi, maar weer jammer dat de mensen erop staan.

Ik vind dat je steeds betere foto’s laat zien!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 21:45

imd schreef:
Misschien handig als je ze volgende keert nummert Tong uitsteken

Foto 1 en 2 geven een fijn beeld, foto 1 heeft een mooie lucht, en een leuke compositie. Foto 2 vind ik ook leuk, maar het is jammer dat de auto’s er stonden (niet dat je daar wat aan kan doen Knipoog ) Hij is verder niet echt bijzonder ofzo. Foto 3 en 4; ik heb helemaal niets met krokodillen, maar foto 4 vind ik een mooie foto Lachen Foto 5 is niet speciaal, het ene paard staat er half op en dat is jammer. Foto 6 daarentegen, vind ik erg leuk. Leuke compo en leuk gesneden. Foto 7 en 8 hebben een mooie lucht, zijn aardige foto’s, maar niet super ofzo, wel leuk om te zien. Foto 9 vind ik te donker. Foto 10 vind ik voor het mooie ook wat te donker. De laatste foto vind ik een mooie foto, alleen jammer dat de molen er net niet helemaal op staat, onderop bijvoorbeeld. Verder vind ik de kleuren mooi, maar weer jammer dat de mensen erop staan.

Ik vind dat je steeds betere foto’s laat zien!

Zijn net genummerd! Was vergeten de nummertjes erbij te zetten!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 21:46

Haha, okee. Da's wel zo makkelijk Lachen