Ik vind het opzich een leuke foto, maar ik vind de foto niet helemaal scherp. Ik vind het ook jammer dat het hoofd niet scherp is en ook een klein deel van het huisje vind ik niet helemaal scherp.
Ze doen me niet zoveel. Kleuren zijn niet zo mooi en de slak is én van boven gefotografeert, én van de achterkant. Prima dat het je om het huisje ging, maar mij doen ze gewoon niks zo.
Neej
Als het om het huisje ging had je 'm tóch beter van voren moeten fotograferen denk ik, en niet van boven.. én dan had de slak er zelf niet uit moeten zijn.. Verder vind ik de achtergrond niet helemaal mooi met die gaatjes in het blad. Ze doen mij ook niet zoveel...
De eerste is fototechnisch iets beter, de tweede is wat onscherp en een tikje overbelicht (de wit uitgebeten vlekjes op het huisje). Maar de compositie van de tweede is super! Heel mooi zo met het huisje en de hoek van het huisje (schuin achter) vind ik juist wel heel mooi gekozen. De details in het huisje zijn erg mooi, vooral bij de eerste foto omdat die daar wat scherper zijn. Blad is niet het mooiste maar zoals bij de tweede vind ik het contrast tussen de gladde streepjes op het huisje en de ruwe vlekjes op het blad juist wel weer iets hebben.
Je gaat goed vooruit als ik het vergeleijk met eerdere topics die ik van je heb gezien .