[FOTO]Blijdorp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO]Blijdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 12:15

Heel erg klein meetje gehad met Veronique (aka Verography) en samen met haar een heleboel mooie foto's gemaakt (de foto's die je hieronder ziet staan zijn van mij, maar volgens mij waren jullie daar al achter gekomen.) Jullie hebben er al een paar gezien op Bokt, maar nu komen de allerlaatsten van Blijdorp! Enjoy! (berichtje achterlaten is zeer welkom hoor!)

Afbeelding - 1

Afbeelding - 2

Afbeelding - 3

Afbeelding - 4

Afbeelding - 5

Afbeelding - 6

Afbeelding - 7

Afbeelding - 8

Afbeelding - 9

Afbeelding - 10

Afbeelding -11

Afbeelding - 12

Afbeelding - 13

Afbeelding - 14

(C) M. ZOUTENDIJK!!!!!!! NIET GEBRUIKEN ZONDER TOESTEMMING!!!! anders kom ik achter je aan hoor! Haha!

Liselot

Re: [FOTO]Blijdorp met Fotovero.nl - Mini Bokt-meetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:19

sorry dat ik het zeg, maar geen enkele foto doet mij wat...
ze bevatten bijna allemaal (storende) ruis, veel zijn onscherp, vaal of direct geflitst

CoonArt

Re: [FOTO]Blijdorp met Fotovero.nl - Mini Bokt-meetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 12:26

LiSSy schreef:
sorry dat ik het zeg, maar geen enkele foto doet mij wat...
ze bevatten bijna allemaal (storende) ruis, veel zijn onscherp, vaal of direct geflitst

Ik denk dat je met de ruis foto 11/12 bedoeld (plus de vlinder)? Ik had de camera een standje hoger moeten zetten anders kreeg ik een bewogen vogeltje op de foto, en da's ook niet zo fraai. Soms moet je kiezen of delen... en ja: ik heb IETS te vaak de flitser gebruikt, aardige aanslag op mijn batterijen... Bloos

Liselot

Re: [FOTO]Blijdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:28

alleen foto 4 en 10 hebben geen ruis Knipoog
ruis hoeft ook niet altijd storend te zijn, maar dan moet de rest van de foto wél goed zijn en helemaal kloppen
geen enkele foto is haarscherp en dan doet de ruis een behoorlijke afbraak aan de foto.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 12:32

LiSSy schreef:
alleen foto 4 en 10 hebben geen ruis Knipoog
ruis hoeft ook niet altijd storend te zijn, maar dan moet de rest van de foto wél goed zijn en helemaal kloppen
geen enkele foto is haarscherp en dan doet de ruis een behoorlijke afbraak aan de foto.
Oh, nu weet ik het waardoor het komt! Het uploaden naar PhotoBucket ging erg lastig (steeds weer een I/O error!) dus ik DENK dat het daardoor komt. Ook heb ik de kleuren wat verhelderd met PhotoFiltre! (had ik volgens mij nou net niet moeten doen dus!) Bloos

Achja, wéér wat geleerd... Oké, de ruis achterwege gelaten: wat vinden jullie van de rest??

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 22:07

Jeetje, wat ben jij vooruit gegaan zeg!
Ik vind ze prachtig! De vlinder, ik krijg het al benauwd bij het idee dat ik er naar binnen moet Clown, werkelijk prachtig!
Ga zo door HorseyDude. Maar dat zal met jouw doorzettings vermogen vast lukken!