[FOTO] Eenden.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Eenden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:38

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. Had iets meer ruimte aan de bovenkant mogen hebben.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Canon EOS 450D met 55-200mm objectief. Zoals altijd onbewerkt op het kadertje na. Graag commentaar en tips. Lachen

Anoniem

Re: [FOTO] Eenden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 23:20

54 views en niemand die tips kan geven? Jammer. Scheve mond

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 23:29

Omdat niemand het doet, wil ik wel, maar ik weet niet of je er wat aan hebt *LOL*

1: Mooie compositie, leuk ook zo verticaal. Ik stoor me wel aan de eend op de achtergrond. Het was misschien leuker geweest als het oogje een tikje scherper was geweest.
2: Goed scherp, goede kleuren, geen storende elementen, maar wel wat normaaltjes/gewoon. Probeer wat te varieren met je standpunten en je compo's Ja
3: Leuke compositie weer, maar zn oogje is wat donker.
4: Vind ik érg leuk, idd die bovenkant had een tikje ruimer gekund, maar wel leuk zo op t randje en dat de eend weg kijkt.
5/6: Goed scherp,leuke compo,goede achtergrond.
7: Erg leuk met dat kringetje in het water, alleen jammer dat de eend minder scherpte heeft.

Sorry dat ik zo vaak leuk zeg, valt me nu pas op. Anyway, hoop dat je er wat aan hebt!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 08:28

Mwah, ik vind het niet wat, geloof ik. Bloos
Ik had liever nog een 'strengere' selectie gezien zodat hier een stuk of 2/3 foto's stonden. Ik vind het wat standaard eenden-plaatjes, geen hele interessante beelden om naar te kijken. Spetterende waterfoto's kan je leuke dingen mee doen.
Vind foto 5 nog wel lekker, fijne zachte DoF van het water. Had van mij wel een iets grotere scherptediepte mogen hebben, snavel is me ietsjes te onscherp. Foto 6 is al beter, fijne close-up, lekker beeldvullend. Netjes. Lachen
Foto 3 lijkt wat onderbelicht, ik kan het oogje niet echt heel goed zien hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:54

Thanks, heb er zeker wat aan! Spetterfoto's wilde ik ook eigenlijk maken idd, maar die eenden deden niks. Tong uitsteken

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:55

Juul schreef:
Thanks, heb er zeker wat aan! Spetterfoto's wilde ik ook eigenlijk maken idd, maar die eenden deden niks. Tong uitsteken
Ook niet als je een keertje wild springt ofzo? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:57

Kan, maar dan ben ik zekerweten te laat om nog een goede foto te maken. Clown Meestal maken die beesten alleen zo'n huppeltje.

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:03

mooi gemaakt Ja van zo dichtbij heb ik ze nog nooit gezien Clown