[FOTO] Shoot Shanti

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Texas1

[FOTO] Shoot Shanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 19:35

Afgelopen vrijdag heb ik een shoot gehad om te oefenen...
Graag hoor ik jullie mening over de foto`s...wat ik kan verbeteren etc.

Ik werk met de canon 400D en er is voornamelijk geschoten met een zoomlens en de externe flitser erbij!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Yv_

Re: [FOTO] Shoot Shanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:33

Die ken ik Lachen.

Foto 1 lijkt wat donker uit te vallen, maar dit kan ook aan mijn scherm liggen?
Kijk anders even op het eosdigitaal forum, daar heb ik er een aantal van mij gezet, daar staan écht goede tips tussen!

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 16:08

Thanks yvvv...ik ga eens even kijken ja!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:10

Ik vind je foto's allemaal een beetje...zwak, uitbelicht. Ze zijn allemaal erg donker. De licht inval van de laatste foto vind ik wel erg mooi gedaan, alleen jammer dat dat stukje muur zo zwaar over belicht.
Verder denk ik dat het vooral de verkeerde combinatie is, dat vind ik vooral te zien bij foto 3.
Een donkere muur, met een donker harig meisje (haar valt eigelijk weg) een ietswat getinte huidskleur en ineens een wit shirt. Het shirt trekt iets te veel de aandacht en dat vind ik jammer.
Verder vind ik het mooie foto's

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 13:38

Ja ik ben het met solarpleure eens..
Ik vind ze ook iet wat te donker.

De laatste foto vind ik het mooiste. Een zachte uitdrukking op haar gezicht en redelijk mooi belicht. In een felle zon is het vaak wat lastig met al die harde schaduwen en felle kleuren Haha!

Als je iets meer van de onderkant af had gehaald zou de aandacht wat meer naar het gezicht gegaan zijn.

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 21:11

Bedankt voor de reacties...

Moet zeggen dat het inderdaad niet erg fijn was met zo`n felle zon. Dat met een donkere achtergrond en donker haar ben ik het mee eens!
Maar ik maak bijna altijd mijn foto`s wat donker omdat je ze altijd wat kan oplichten.

Mijn vraag is alleen, wat voor kleur had je er dan voor kleren aangetrokken? Want als je donker doet....is alles donker?

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 09:04

Ik val niet zo zeer over de witte blouse hoor... Die is alleen hier en daar wat overbelicht of iig te "wit"

Misschien zou je voor een volgende shoot ergens een witte paraplu kunnen lenen??? Zet die tussen je model en de zon in. en het wit word niet meer zo vreselijk belicht... Dan staat een witte blouse of wit shirt wel erg mooi, hierdoor lijkt je model een stuk bruiner nl Haha!

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:53

ik vindt het jammer dat de kleren niet passen bij de achtergrond de achtergrond zijn crafiti muren en dan heeft het meisje nette kleren aan dat is jammer..en ga ook mee met de rest van commentaar van de anderen