[FOTO] The beauty of nature

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] The beauty of nature

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:04

Ofwel, wat foto's uit Schotland. Hebben ook al in een BI-topic gestaan, maar ik wil toch graag fototechnisch commentaar Lachen

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4.Afbeelding

5. Afbeelding

Jinte

Re: [FOTO] The beauty of nature

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:11

Vind het geweldige foto's!
Zelf stoor ik me alleen wel aan de zon bij foto 3, maar ik denk dat dat ieder voor zich is.
Verder vind ik ze erg mooi!

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 23:38

Wauw Nikki, I'm shocked!!

1; Prachtige foto, je kan er uren naar kijken.
Vooral dat het in het midden heel licht lijkt en daarom heen heel donker.
2; Heel erg mooi maar toch niet heel speciaal.
Om het zo op foto te krijgen lijkt me redelijk lastig, maar dit soort foto's bestaan wel meer. (Als je me begrijpt)
3; geweldig! echt een sprookjesfoto Lachen
4; heel erg mooi, maar er lijkt een soort waas voor de laatste berg te zitten, dit trekt meteen mijn aandacht, wat best zonde is want de foto is heel erg mooi.
5; Super! echt zo'n heerlijke zomer foto Lachen (En dat in het regen achtige schotland?!)

(We moeten nodig bijpraten, got so much to tell you Huilen van het lachen )

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:42

Lovely Nik. Vingers aflikken

Die eerste is echt wauw. Super mooi licht daar! Mooi zo met die donkere wolken. Waaide hard? Erg mooi dat het koren?/gras niet rechtop staat. Plaatje die bij mij wel aan de muur mag. Lachen
Tweede ook lekker, fijne kleuren. Zie iets ruis? Op één of andere manier blijft het geen heel spannend onderwerp, vind ik. Maar wel netjes vastgelegd. Lachen
Derde is voor mij weer zo'n wauw plaatje. Lekker gebruik gemaakt van het licht, mooie compositie, fijne kleuren. Lekker.
Vierde vind ik heel rustgevend, sereen. Fijne kleuren, geen poespas en frutsels, simpel en heel mooi.
Vijfde twijfel ik eerlijk gezegd nog wat over, wel lekker met het licht zo, alleen rechtsonder vind ik iets te aanwezig, geloof ik. Clown

Keep up the good work wichie!

Jan_ty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:00

Mooie foto's!
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar vind het echt van die plaatjes die je vaker als 1 keer wil zien Ja
Ze zijn erg scherp, ik heb geen commentaar Lachen

Skogsmulle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 15:32

Mooie foto's, ze zijn ook echt een serie samen. Schitterende plek ook! Lovers
De zon op foto 3 vind ik totaal niet storen maar juist echt in het plaatje passen.
Foto 2 vind ik het minst: de grote donkere wolk stoort mij het meest (vorm, formaat?) en heeft ook niet zo'n scherp focuspunt zoals op de andere foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:15

Thanks iedereen voor de reacties! Haha!
Foto 2 vind ik zelf ook de minste, omdat hij het minst bijzonder is qua foto, maar qua plaatje vond ik hem wel leuk. Heeft ook zeker wat ruis helaas Verdrietig
Bij foto 3 vind ik de zon juist gaaf, dus dat is inderdaad persoonljik denk ik Haha!
De wazige berg op foto 4 komt door de mist Haha! Dus dat klopt!
Bij foto 5 vind ik het rechtsonder in principe niet opvallen, maar nu je het zegt Juul, weer wel Clown En dan is het ook wel storend, ik ga even kijken of ik er wat aan kan doen!

Nogmaals thanks allemaal Lachen