[TEK](WIP) Samsel van Lontje@bokt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK](WIP) Samsel van Lontje@bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:08

Hallo allemaal Doei!

Ik ben ook weer een tekening begonnen. Dit maal is het Sammie van illonne. Een hele leuke toffe shet, met een enorme bos haren Haha!

Die bos haren is érg moeilijk, ik ben namelijk heel slecht in manen. Hopelijk valt dit niet té erg op uit mijn tekening.

Hier een eerste update, helaas een slechte foto én bij mijnalbum upgeload (Imageshack doet het niet... Boos! ).
Volgende keer, een goed foto en weer bij imageshack.
Ik had ook even kunnen wachten met plaatsen, maar ben wel erg benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden, vandaar maar even zo Lachen

Het is trouwens op a4 Knipoog

Afbeelding

_Esther

Re: [TEK](WIP) Samsel van Lontje@bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:13

Goed hoor! Manen zien er leuk uit vind ik Lachen

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:22

Haha! Nou ik kan je verzekeren dat is echt Sam's neus!! Ja Bloos Lovers
Zonder enige twijfel. Voor zijn bos haar moet je gewoon de tijd nemen en lichte stukken afwisselen met tinten donkerder. Goed kijken dan moet het lukken en pluk voor pluk Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:29

Bedankt Lonnie Haha!
Manen vind ik zo ónwíjs moeilijk Scheve mond
Heb het ooit een aantal keren in plukken geprobeert, maar dat mislukte zo inwijs erg ben mij Heb nu wel steeds meer kleuren in de manen, in de hoop dat er meer diepte in komt. Nu zitten er ook vijf verschillende kleuren in de manen, maar je ziet het helemaal niet terug

Over de neus ben ik wel redelijk tevreden Ja In het begin dacht ik ook, waar gaat het heen, maar vind hem nu wel redelijk Ja

Ben blij dat je hem herkent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:39

Update:

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 14:28

Afbeelding

Inmiddels weer íetsjes verder. Ik heb inmiddels vijf a zes uur in de manen zitten. (En zon 14 verschillende kleuren, maar die vind ik niet meer in terug Huilen van het lachen ). En het wordt er maar neit beter op Lips are sealed
Ik ga er vanavond/morgen nog even naar kijken, maar anders laat ik ze zo Lachen (De rest van de tekening moet immers ook af Huilen van het lachen ).

Hebben jullie nog tips tot dusver?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 14:34

Dit is trouwens de meest getrouwe foto die ik er tot nu toe van heb. Hij is het scherpst, en klopt naar mijn idee het meeste met de kleuren (andere zijn zo onscherp dat je niet eens ziet welke kleur het voorstelt Nagelbijten / Gniffelen ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 23:07

Niemand tips voor mij?

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 23:09

ja 1 Haha! niet teveel meer aan die pluiskuif van hem doen Lovers
Gaat hartstikke goed As! Vergeet niet zijn minimaal 10 cm lange wintersik straks

Rindje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 08:21

Ik vind hem erg leuk worden.
Naar mijn idee zouden de manen iets rommeliger mogen. (weet niet hoe ze op de foto zijn)
Ze zitten nu zo "netjes", maar hele leuke tekening!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:35

Bedankt Haha!

@Lon, ik heb gisteren tóch nog aan de pluiskuif zitten rommelen Bloos Nu is hij nog mislukter Nagelbijten / Gniffelen
Die sik gaat nog leuk worden inderdaad *LOL* Die is echt lang, niet normaal Huilen van het lachen

@Rindje, bedankt! Op de foto zitten de manen inderdaad ietsje rommeliger Ja Ik ben alleen zo slecht in manen, dat ik dat nooit goed over krijg.. Ben er wel steeds mee aan het oefenen, en ik ben ook een heeeeeeeeeeeel klein ietsje beter als tien jaar terug. Maar het lukt me nog steeds niet Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:36

wat grappig zeg!! ben benieuwd hoe het is geworden als je klaar bent..

Rindje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:47

Nou dan vind ik het toch knap.... oefening baart kunst joh!!!
Komt goed, het is een hele leuke tekening!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:33

Dankjewel Haha!
Tja vind hem zelf neit zo heeel super, maar ik ga hem ook steeds vergelijken met de versie die naomi21 heeft gemaakt Bloos En tja.. Die was nu eenmaal perfect Clown Dus dan wordt mijn automatisch al lelijk Clown

Ben een klein stukje verder, maar fotocamera nu niet bij de hand, waarschijnlijk vanavond foto Knipoog