[FOTO] Marie + Elize

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lotti

[FOTO] Marie + Elize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 09:15

Donderdag had ik m'n nichtjes een dagje voor me alleen, en aangezien ik nog maar net in het bezit ben van m'n CANON EOS 400D kon ik die kans natuurlijk niet voorbij laten gaan. Hou er rekening mee dat dit mijn eerste spiegelreflex is en ik nog veel moet leren... het is allemaal nog een beetje wennen. Sommige foto's (vooral de sepia, jammer genoeg, aangezien die binnen zijn genomen) zijn ook niet helemaal scherp maar wilde ik er toch even bij omdat ik de sfeer wel goed vind zitten.

Elize is 3 en Marie 6.

Sepia.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

Kleur.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

Ik kan echt opbouwende commentaar gebruiken, dus brand maar los! Lachen

nicci88

Re: [FOTO] Marie + Elize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 09:18

ik vind het beeld overal wazig.
niet scherp dus.
Foto 3 vind ik wel een leuke foto, maar ook niet scherp.

Daarbij lijkt het meer zwart/wit dan sepia

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 09:19

Persoonlijk vindt ik de zwart wit foto's niet aanspreken. Vindt de bellenblaas foto's wel heel leuk!
Van de zwart wit foto's vindt ik de nummer 3 en 4 nog het leukste dan vindt ik de achtergrond ook het minst in de weg zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 10:00

Nicci ik weet niet waar jij ziet dat alle foto's niet scherp zijn.
Er zijn natuurlijk foto's die niet scherp zijn, maar er zijn toch echt wel foto's die prachtig scherp zijn.

Foto 3 vind ik bijvoorbeeld prachtig scherp gesteld, hoewel ik íéts meer scherpte diepte had willen zien in het meisje's linker oog (voor ons rechts).
De kleur foto's zijn over het algemeen goed scherp, maar ze zijn niet spannend genoeg i.m.o., je had wel wat andere composities kunnen gebruiken, dan waren ze denk ik iets leuker om naar te kijken. Foto 5 daarvan spreekt me dan weer wel aan.

Ik denk dat je al een end op weg bent en zeker als je zegt dat dit je eerste SLR is. Ga lekker door met oeffenen op deze manier, dan kom je er wel! Lachen

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 14:23

Dank voor de reacties! Ik ga gewoon lekker blijven oefenen Lachen heb de smaak wel helemaal te pakken.