[DIGI] Silvester

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

[DIGI] Silvester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 22:12

Hallo bokkers!

IK heb geprobeerd mij eigen paardje te maken, maar vind hem er niet erg op lijken haha!
Heb nog niet helemaal door hoe ik nou met kleuren moet werken en heb hier ook heel lang aan gezeten.
Eigenlijk vind ik hem nog niet af, maar ik heb er elke keer geen zin meer in omdat ik niet weet hoe ik verder moet.
Nu heb ik net de laatste dingentjes veranderd, en nu laat ik hem zo.

Afbeelding

Zijn manen op zijn nek vind ik wel goed gelukt, de voorpluk heb ik heel lang aangezeten.
De neus vond ik mooi gelukt, (als ik het vergelijk met mijn andere creaties!) alleen de overgang van kleur van de neus naar het hoofd is me niet echt gelukt.

Maar al met al ben ik er wel trots op!

_Esther

Re: [DIGI] Silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 23:06

Nou hij is goed hoor!
Verhoudingen kloppen goed Lachen
Alleen vind de voorpluk vind ik niet zo goed...

Maar zeker iets om trots op te zijn! Hij is goed gelukt!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 23:10

Dankjewel Haha!
Voorpluk is inderdaad vreselijk, maar kreeg hem gewoon niet goed meer. hij zit ook te veel over het oog heen. maar kreeg hem niet op een aparte layer dus kon het niet meer veranderen.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:18

Probeer minder met de smudge te werken, in plaats daarvan kun je beter je kleur gebruiken voor vloeiende overgangen en kun je veel meer detail inbrengen Lachen
Denk eraan dat een voorpluk ook lange slierten haar zijn die je eigenlijk ook beter echt als slierten kunt tekenen, donker onder, licht boven. Als je die uitsmudget, goed opletten dat ze in de goede richting gaan, en niet zoals je ze nu hebt gedaan, nu is het een beetje á la cactus Knipoog
Ik mis nog een lichtpuntje in het oog (vind hem wat donker en niet zo sprekend) en een ander oor?
De manen zelf vind ik dat je wat beter hebt gedaan. Misschien niet erg duidelijk, maar je ziet wel de lange halen van de manen.
Het geheel vind ik een leuk werkje, al zou ik wat meer ruimte onder de kin willen zien Ja