[FOTO] Let it shine

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Carmax

[FOTO] Let it shine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 13:42

tsja, als het maar glimmend en glinsterend is (lijk wel een ekster Huilen van het lachen ) dan maak ik er een foto van. *LOL*
Hier een selectie uit mijn shiny pictures. Commentaar/tips zijn natuurlijk zeer welkom.

Afbeelding
1.

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4.

Afbeelding
5.

Afbeelding
6.

Afbeelding
7.

Afbeelding
8.

Afbeelding
9. Deze vind ik persoonlijk het leukst Haha!

SanneK

Re: [FOTO] Let it shine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 13:45

wauw! ik vind de foto's heel erg mooi! Pling
alleen wel jammer dat er soms wazige stukken doorheen staan Knipoog
maar dat is de waterstraal neem ik aan?

Dador_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 14:03

Wauw hé !
Prachtige foto's hoor !!!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 14:43

Super mooi! ook nummer 8, erg leuk gedaan!
nr. 1 tot 7 super gedaan, nog nooit gezien zo, me likey Lachen
Wat is het eigenlijk?

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 12:57

Bedankt allemaal voor de leuke reacties Haha!

SanneK: klopt idd dat het wazige de waterstraal is, is wat jammer, maar was erg lastig om die er niet bij op te krijgen Knipoog
AaronYve: dank je, foto's 1 t/m 4: een glazen vaas met onderop steentjes die ik aan het vullen was met water Knipoog
foto's 5 t/m 7: een spiegel met waterdruppels erop en bij 5 en 7 zie je een cd'tje in de rechterbovenhoek liggen, die voor wat kleur zorgen Knipoog

hoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 13:34

Normaal reageer ik niet zo vaak op foto's, maar ik ben van deze dergelijk onder de indruk dat ik een uitzondering ga maken.
1&2 vind ik qua compositie erg goed, maar die straal irriteerd me. Probeer anders iemand er bij te hebben die plots de kraan uit zet, en direct te schieten zodra de straal weg is. Misschien werkt dat zonder dat deze mooie bubbels verloren gaan.

3 stoort de straal echt té veel, 4 wordt mijn aandacht heel erg naar links getrokken.

5 &6 vind ik absoluut de beste. Als deze een print waren geweest in lijst, dan had ik beide onmiddelijk gekocht.
5 kan ik gewoon heel lang naar kijken, die heeft steeds weer iets 'nieuws'. 6 is erg interessant door de kleuren in combi met wat scherp en wat onscherp is. Ik kan er niet zoveel meer over zeggen, ik vind hem gewoon echt top.

7 vind ik minder dan 5 omdat hij iets té druk is, beetje te scherp contrast.
8 voegt niks toe, sorry, gewoon niet aansprekend.

9, opzichzelf erg interesant, maar in deze serie knap ik er op af. Hij past naar mijn idee meer in iets met kleur/licht, niet met glimmende dingen. Waar de andere nu heel helder zijn, is dit juist héél wazig. Opzich een goede foto, maar niet hier tussen.

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 10:38

@ Hoefijzer: heel erg bedankt voor je reactie, altijd leuk om complimenten te krijgen en tegelijk ook goede tips, dank je Lachen

Die straal, ergerde mij eerst eigelijk niet zo, daarom heb ik er ook niet zo goed op gelet Bloos achteraf wel erg jammer, voor de volgende keer een aandachtpunt.
Erg leuk dat 5 en 6 je zo aanspreken Lachen zat zelf een beetje te twijfelen tussen 5 en 7, welke ik nou mooier vond, bij 7 vind ik de kleuren iets mooier,
maar verder toch 5 wat sterker, dus maar alletwee ertussen gedaan Knipoog
8 vond ik zelf wel wat hebben, maar kan ook goed voorstellen dat je m niet aansprekend vind, hij past net zoals nummer 9 idd niet zo bij de rest van de serie.
Maar 9 vond ik gewoon leuk/appart, die moest erbij Clown

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:42

Wat gaaf zeg !!
Met wat voor camera heb je ze gemaakt ?