Inujojo schreef:Een eigen stijl is 1 ding, maar hoe moeten wij op bokt jou hier advies geven als proportionele fouten jouw "eigen stijl" zijn? Dan moet je niet vragen om tips, want daar kunnen we niets mee, maar ik ga het toch proberen.
Ten eerste wil ik zeggen dat het er allemaal best leuk uitziet, je hebt best wel potentie als je veel oefent. Ik zie wel aan je tekening dat je wel probeert een min of meer anatomisch correct paard neer te zetten, hier wil ik je even wijzen op je tweede tekening. Ik vind dit een hele leuke tekening, maar 1 van de dingen die mij een beetje stoort is de schouder van het linker voorbeen, als je naar een paard kijkt, en ook naar je eerste tekeninge, zie je dat deze anders in elkaar zit. Hier zeg ik bij dat ik niet weet of je dit expres gedaan hebt of niet, maar dit vind ik een beetje een storende factor.
Verder zou het misschien ook een optie voor je kunnen zijn om meer met schaduw te gaan werken, je paarden zien er nu vrij plat uit, om je paard meer tot leven te wekken, kan je meer schaduw invoegen. Ik hoop dat je wat aan de tips hebt, en een eigen stijl is altijd goed, die moet je altijd meer proberen te ontwikkelen.
idd. de oortjes van het witte paard kloppen niet, en inderdaad die schaduw