Tja, er zijn vrolijkere gezichten...
Diverse foto's tot één geboetseerd en wat met kleur gespeeld.
Toch heb ik nog het idee dat ik wat mis. Tips?
Shoot me!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kitty schreef:Ik denk dat dit maar de laatste is die ik op Bokt plaats. Blijkbaar zijn mijn tekeningen, foto's, fotobewerkingen, etc. niet interessant genoeg om op te reageren. Ik wil graag leren en sta open voor kritiek, maar blijkbaar moet je een wat bekendere naam hier hebben en meeschrijven in de huiskamertopics om uberhaupt respons te krijgen.
En ja, ik bekijk ook andermans werken en reageer daar ook op wanneer ik denk een zinvolle bijdrage te kunnen leveren. Ik blijf hier nog wel rondkijken, maar plaatsen zal ik niet snel meer doen. Ik ben er wel klaar mee.
Voor degenen die wel gereageerd hebben op mijn werken: bedankt!

pinuts schreef:toen ik laatst eindelijk de stap zette om wat te zetten op Uk kreeg ik iets van 2/3 reacties en daarna was mijn topic alweer weggevaagd.. Snap niet dat je zo doet terwijl je toch aardig respons krijgt hierop. Of kun je niet tegen kritiek? ik ben je hier ook niet vaak tegengekomen moet ik zeggen, en ik reageer op alles waar ik iets over kan zeggen en wat me juist wel erg of helemaal niet aanspreekt.

Juist die mensen hier die een wat aparte en niet allerdaagste stijl hebben, dat zijn juist de topics die ik wil zien. Ook voor eigen inspiratie. (Alhoewel ik niets met FB doe. Zou echt niet weten hoe dat moet.
)