[FB] Sometimes I give myself the creeps... Tips gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty

[FB] Sometimes I give myself the creeps... Tips gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 20:23

Afbeelding

Tja, er zijn vrolijkere gezichten...
Diverse foto's tot één geboetseerd en wat met kleur gespeeld.
Toch heb ik nog het idee dat ik wat mis. Tips?

Shoot me!

Rebel_Jits

Re: [FB] Sometimes I give myself the creeps... Tips gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 22:12

Ik vind 'm eng Bloos
Maar nuttig commentaar..
Het linkeroog (voor ons rechts) is te groot, vergeleken met het andere. Tandjes bij de mond zijn wat te geplakt, zegmaar. En ik vind de bewerking in de hals niet erg passend..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 22:16

Heel stoer OK dan!

Kan er tijden naar blijven kijken. Origineel en netjes uitgewerkt.
Ik zit te kijken of die vogel lekker zit of niet, maar ben er nog niet helemaal uit.
Het haar oogt wat nep, net als de onderkant van het kruis en het voor ons linkertandje, die lijken een beetje geplakt.
Bewerking in de hals loopt niet helemaal lekker met het truitje, maar stoort me niet erg.
Spinnetje en hoorns vind ik erg leuk. Netjes gedaan! Lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:28

leuk leuk^^ alleen lijkt het alsof de demoon (of wat t ook is) Erg geplakt op de achtergrond staat. Verder had ik zelf liever geen truitje gezien..

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:36

Heel orgineel! Ik moet ook wel een beetje lachen omdat kaartje om het oor. Kleine komische (en dus contrasterende) noot in dit enge plaatje.

Puntje van kritiek: ik vind ook de kleuren in de hals niet passen. En wellicht nog iets met de lege oogkassen doen? Meer schaduw erin?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 14:45

Bedankt voor de opmerkingen tot dusver. Voorgrond-achtergrond vind ik erg moeilijk.
De kleuren in de hals zal ik eens weghalen. Ook de achterste oogkas moet idd wat kleiner.

Bovenstaande is één uit een serie waarbij ik telkens hetzelfde gezicht als uitgangspunt neem.
Ik ben nu bezig met deze (let op, is nog lang niet af...):

Afbeelding

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 13:35

Ik denk dat dit maar de laatste is die ik op Bokt plaats. Blijkbaar zijn mijn tekeningen, foto's, fotobewerkingen, etc. niet interessant genoeg om op te reageren. Ik wil graag leren en sta open voor kritiek, maar blijkbaar moet je een wat bekendere naam hier hebben en meeschrijven in de huiskamertopics om uberhaupt respons te krijgen.
En ja, ik bekijk ook andermans werken en reageer daar ook op wanneer ik denk een zinvolle bijdrage te kunnen leveren. Ik blijf hier nog wel rondkijken, maar plaatsen zal ik niet snel meer doen. Ik ben er wel klaar mee.

Voor degenen die wel gereageerd hebben op mijn werken: bedankt!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:49

Waarom dat Kitty?
Ik zie genoeg reacties staan. Een bekendere naam hebben dat slaat nergens op, ik zit ook nog niet zo lang op UK en daarvoor zat ik CB waar bijna nooit iemand kijkt. Nu ben ik gewoon door blijven posten, en er komen heus wel reacties.
Ik zie je probleem niet, je hebt toch gewoon tips en kritiek gekregen? Lachen

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 16:14

Dit is eigenlijk ook nav andere topics met bijv. tekeningen en in HAW foto's van mijn paarden waar ook bijzonder weinig reacties op komen. Geeft niet, maar ik plaats dan liever op fora waar wel wat meer tips komen.
Ik ben ook blij met de reacties die ik krijg, zeker weten! En ik doe er ook echt wat mee.
Maar laat maar, zal wel een persoonlijk frustratie'tje zijn.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:19

Ik heb nog nooit een topic van jouw gezien op UK, toen ik dit aanklikte en je werk zag was ik al meteen benieuwd naar andere dingen van je.
Jammer, want het spreekt mij wel aan. En ik maak ook wel eens dingen die niks met paarden te maken hebben en af en toe wat macaber zijn, dat zie je niet zo vaak op Bokt. Ik vind het een leuke afwisseling. Lachen

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:31

ik vind deze bewerking mooi
maar heb het idee dat het perspectief niet helemaal goed is ik denk door het te grote oogkas
maar heb ook het idee dat de achterste oogkas wel een klein beetje naar beneden kan
maar misschien als er wat meer schaduw in komt dat het anders lijkt
ook de vogel ben ik niet helemaal overuit of hij daar nou past of niet
ik vind persoonlijk dat dat stukje net te vol word
de kleuren in de hals vind ik niet passen maar dat is persoonlijke smaak

de kraters net boven de borst vind ik eng haha
en het kaartje aan de oor vind ik ook een hele leuke noot , misschien nog een nummer erop in gotische stijl ? is maar een suggestie hoor

teken je de gezichten ook zelf ?

het sfeertje heb je leuk gepakt vind ik
en al met al een mooie bewerking

en je frustratie herken ik , ik post ook al niet meer in uk

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:44

Kitty schreef:
Ik denk dat dit maar de laatste is die ik op Bokt plaats. Blijkbaar zijn mijn tekeningen, foto's, fotobewerkingen, etc. niet interessant genoeg om op te reageren. Ik wil graag leren en sta open voor kritiek, maar blijkbaar moet je een wat bekendere naam hier hebben en meeschrijven in de huiskamertopics om uberhaupt respons te krijgen.
En ja, ik bekijk ook andermans werken en reageer daar ook op wanneer ik denk een zinvolle bijdrage te kunnen leveren. Ik blijf hier nog wel rondkijken, maar plaatsen zal ik niet snel meer doen. Ik ben er wel klaar mee.

Voor degenen die wel gereageerd hebben op mijn werken: bedankt!

Er zijn genoeg reacties, ongeveer 10 reacties is tegenwoordig heel normaal op UK.
Vond deze reactie niet echt nodig. Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind hem érg gaaf, niet mijn stijl maar toch. Zit veel werk in, en fijne details.
Ben erg benieuwd hoe de tweede eruit ziet als die af is. Lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:40

toen ik laatst eindelijk de stap zette om wat te zetten op Uk kreeg ik iets van 2/3 reacties en daarna was mijn topic alweer weggevaagd.. Snap niet dat je zo doet terwijl je toch aardig respons krijgt hierop. Of kun je niet tegen kritiek? ik ben je hier ook niet vaak tegengekomen moet ik zeggen, en ik reageer op alles waar ik iets over kan zeggen en wat me juist wel erg of helemaal niet aanspreekt.

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:46

het is natuurlijk ook wel zo dat je tegenwoordig omkomt in de uk topics

toch als je ergens zeer je best op doet er zelf trots op bent enz..en je neemt vaak wel de moeite om bij een ander te reageren en er komen geen reacties maar je ziet wel andere topics met 2 3 of zelfs meer pagina's van de wat bekendere bokkers ja dan is dat soms wat zuur en ik kan me de reactie dus zeer goed voorstellen
ik heb hier zelf toch ook wel eens last van als ik een topic open

maar volgens mij heb je nu wel wat tips waar je wat mee kan ga daar mee aan het werk
want aan een topic vol met o wat mooi heb je eigenlijk ook niets ook al is dat soms leuk

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 18:59

ik ben wel benieuwd naar de hele serie eig, erg orgineel bedacht

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 20:57

pinuts schreef:
toen ik laatst eindelijk de stap zette om wat te zetten op Uk kreeg ik iets van 2/3 reacties en daarna was mijn topic alweer weggevaagd.. Snap niet dat je zo doet terwijl je toch aardig respons krijgt hierop. Of kun je niet tegen kritiek? ik ben je hier ook niet vaak tegengekomen moet ik zeggen, en ik reageer op alles waar ik iets over kan zeggen en wat me juist wel erg of helemaal niet aanspreekt.

Ik kan zeker wel tegen kritiek. Is alleen maar leerzaam. Ik moet nog veel leren en dat kan alleen maar wanneer er meer gezegd wordt dan "mooi" en "oh" en "ah".
Toen ik mijn opmerking plaatste over dat dit het laatste werk is wat ik plaats, had ik vier reacties. Vind ik niet veel. Dat daarna nog wel veel reacties komen met op- en aanmerkingen vind ik uiteraard wel nuttig.
Zoals ik al zei ben ik wel blij met de reacties en die zal ik ook zeker gebruiken om het werk te verbeteren.

Nou ja, misschien plaats ik voor degenen die wel geinteresseerd zijn de rest van de serie ook wel zodra die af zijn.
Ben al wat beter gehumeurd dan toen ik mijn reactie plaatste.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 00:14

Ja, een bekende naam helpt mee voor meer reacties, inderdaad. Maar dat is toch logisch? Zo valt ook te verklaren dat de persfotografen wel in Angelina Jolie's achtertuin staan en niet in die van jou. Maar ook die 'bekende' mensen zijn ooit zo begonnen als jij en ik en zijn bekend geworden omdat ze goed werk afleveren. Dat kun jij ook doen, maar verwacht niet te veel. Je topic loopt nu 3 dagen en je hebt, vind ik, veel reacties waar ook nog eens nuttige tips en commentaren in staan. Ik vind dus dat je bericht een beetje misplaatst was.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 00:23

ik ben erg benieuwd naar de hele serie!!

erg gaaf hoe je het totaalplaatje hebt neergezet met de bijbehorende humor

keep going!!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 09:01

@Kitty: ik snap je frustratie goed hoor! Ik herken het wel, maar als je kijkt, dan zie je dat de meeste topics in UK maar enkele reacties hebben, behalve de topics van de hotshots hier. Maar dat komt volgens mij ook omdat als je het werk van iemand hebt gezien wat je mooi vindt, dat je daar sneller in het topic gaat kijken omdat je die TS herkend. Kwestie van juist vaker posten. Knipoog
En jij hebt een aparte en leuke FB nu neergezet. Ik heb ook de neiging om nu vaker jouw werk te willen zien. Lachen Juist die mensen hier die een wat aparte en niet allerdaagste stijl hebben, dat zijn juist de topics die ik wil zien. Ook voor eigen inspiratie. (Alhoewel ik niets met FB doe. Zou echt niet weten hoe dat moet. Bloos )