[SCH]Fresco Toscane aquarel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmes

[SCH]Fresco Toscane aquarel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 19:02

Aangezien mijn vorige topic werd gesloten, omdat ik hem per ongeluk op dezelfde dag, als een ander topic had geopend, dit topic nog een keer Bloos
Geen nieuw werkje deze keer.
Dit is het allereerste schilderij, wat ik ooit gemaakt heb tijdens een workshop. Dat zal in 2003 geweest zijn.
Gemaakt op triplex met daarop gesso vermengt met vogelzand (het fresco-effect).
Hij hangt hier sindsdien in de huiskamer, omdat hij me een heerlijk zomers gevoel geeft.

Afbeelding

CaPrIoLe`79

Re: [SCH]Fresco Toscane aquarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 19:10

Ik vind deze compositie en de groffe opzet erg mooi. Qua kleurgebruik ben je de laatste jaren wel vooruit gegaan.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:18

Wat leuk om eens een "oud" werkje van je te zien. Dan zie je meteen dat je bent vooruit gegaan. Ja
Ik vind het grove wel iets hebben in dit werk, maar toch mis ik wat spannende kleuren. Het is wat braafjes, maar dat heeft ook wel wat. Leuk om te zien. Lachen

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 13:46

Hij valt blijkbaar niet zo in de smaak, aangezien het weinige aantal reacties Nagelbijten / Gniffelen

Maar goed, het was idd mijn bedoeling eens te laten zien hoe ik ben begonnen en wat dat verschilt is met mijn werk van nu Knipoog

Iig toch bedankt voor de reacties Lachen

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:51

Dit doet me denken aan die dorpjes in Frankrijk Bloos
vind hem wat flets qua kleur maar dat is wel passend bij dit soort schilderijtjes. Leuk om wat ouder werk ook te zien van je!

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:28

Ik vind hem erg mooi Ja . De losse stijl en zachte kleuren geven echt het fresco- en vakantiegevoel mee!

Inderdaad leuk om weer eens terug te kijken op een ouder werk van je, het valt zo wel op hoeveel dat je vooruit bent gegaan qua technieken Lachen !
Maar dat maakt dit werk niets minder mooi uiteraard, het lijkt mij zeker een prachtwerkje aan de muur van jullie huiskamer Ja .