- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10Tien om te zien voor jullie!
Ik vindt persoonlijk wel dat de meeste foto's erg scherp zijn, vooral 3, 4, 6, 7, 8 en 10!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Zilie schreef:Foto 8 springt er in deze reeks uit voor mij, mooie kleuren, rustige achtergrond, ja leuk.
Foto 1 had ik er niet bij geplaatst, is nogal onduidelijk.

Brookers schreef:Eerlijk gezegd.. vind ik ze allemaal echt helemaal niks.
Snap niet zo heel goed wat voor commentaar je op bijvoorbeeld de eerste foto wil, t is namelijk overduidelijk dat deze ontzettend bewogen is waardoor je amper kan zien wat het is.
Bij foto 2 kan je ook niet echt zien wat t is, en hij is ook onscherp..
Foto 3, ehm.. ik heb echt geen flauw idee wat t is of wat je met deze foto wilde vertellen/laten zien.
Foto 4, scherpgesteld op t hout ipv de slak heb ik t idee.
Foto 5, niet heel bijzonder, ook niet helemaal scherp (of ik zie t verkeerd)
Foto 6, ja.. een berg pluisjes?
Foto 7, ook niet scherp, van een rare hoek genomen en spreekt me ook niet aan..
Foto 8, nog de enige die er op lijkt dat er over nagedacht is en niet zomaar 1,2,3 is geschoten. Scherpte-diepte spreekt me hier wel aan.
Foto 9, niet heel speciaal naar mijn idee.
Foto 10, zelfde als 9
Zoals ook al eerder is gezegd, wees selectiever met je foto's, want vaak vind ik je foto's niet helemaal UK waardig en zijn t gewoon kiekjes.
Plaats misschien eens wat minder vaak foto's, wees kritisch eerst voor jezelf, en laat t ons dan zien, dan is t voor ons ook specialer om te reageren.
Sorry voor het misschien kritische commentaar, maar ik moest het een keer zeggen
AaronYve schreef:Ik vind foto 6 nou wel erg goed gelukt, de rest vind ik niet zo spannend.
De eerste is jammer dat we niet echt goed zien wat het is, MAAR hij is wel leuk
Ik zie een dolfijn en een persoon maar vind het jammer dat er niks mee gedaan is, misschien als je hem bewerkt had dan had je er nog wat van kunnen maken.
Suggesties? AaronYve schreef:Ja wat kan je ermee doen? wat is het eigenlijk?
Misschien dat je het kan verduidelijke.. of op die plaats een heel nieuw iets plaatsen?

HorseyDude schreef:AaronYve schreef:Ja wat kan je ermee doen? wat is het eigenlijk?
Misschien dat je het kan verduidelijke.. of op die plaats een heel nieuw iets plaatsen?
Net wat je zegt, een trainer met een dolfijn! Maar iets nieuws op die plek zetten? Nou nee...