[FB] Eternal Prayers on Your Love's Grave

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FB] Eternal Prayers on Your Love's Grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 22:00

Nadat ik een foto had gemaakt op begraafplaats kwam er een idee in mijn hoofd op wat uitgewerkt moest worden.

Bij deze:

Eternal Prayers on Your Love's Grave
Afbeelding

Dit bestand berust op auteursrechten, de onderdelen op deze foto zijn door mij zelf gemaakt of gebruikt met toestemming van de eigenaar. (Skelet).

smurffie

Re: [FB] Eternal Prayers on Your Love's Grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 22:09

Hmm, ik weet momenteel even niet wat ik er eigelijk van vind..
Mooie bewerking zoiezo.. maar eigelijk spreekt het theama me niet echt aan.. maar dat is een persoonlijk iets Ja

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 22:17

Hele mooie bewerking, maar zelf vind ik hem niet geweldig (dit is oook totaal niet mijn smaak) Knipoog

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 16:07

Ik vind hem erg mooi. Niet helemaal mijn smaak , maar ik vind hem zeker wel leuk.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 16:12

helemaal mijn smaak, ik hou wel van iets lekker duisters enz. Maar hoe je het uitgewerkt heb.. nee.. totaal niet.. Ik weet niet wat het is, veel hartjes..rare groene waas, en ik zie weinig 3d, alsof het geen 1 geheel is, maar losse plaatjes via photoshop erin zijn geplakt. ( dat is natuurlijk ook zo, maar ook dan kun je wel een geheel maken..en hier zie ik meteen van: oh, photoshop.Lachen

edit: wel ben ik benieuwd naar je gedachtegang erachter. Het skelet bidt, en geeft liefde aan een ander skelet/graf? Maar dan ben je toch juist bij elkaar? Of... vertel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 13:02

Na een paar dagen pas mijn reacties, heb een tijdje geen internet tot mijn beschikking gehad.

Smurffie & Fammie: Smaak is inderdaad iets persoonlijks, voor mij sluit het aan op hoe ik me soms voel. Al is dat zeer zelden. Verder ben ik ook niet echt duister etc Clown

HorsesWoman: Dankje Lachen

Pinuts: Die rare groene waas zit ook op de foto zelf, dat zijn struiken Lachen Ik had het skelet idd wat meer 3d kunnen laten lijken, zodat hij schuin voor het graf zit en niet zo plat zoals nu. Maar probleem is dat het skelet ook plat is, dus dan krijg je als ik hem in perspectief ga zetten zo'n raar plat papiertje ingeplakt. (Zoals bij Paper Mario, een papieren videogame)

Mijn gedachtengang erachter, het kwam eigenlijk zomaar in me op, had bij fotoshoot begraafplaats op de foto gezet, wat grafstenen op een oude begraafplaats, en toen had mijn broertje het over van die horrorverhalen, elkaar altijd trouw blijven enzo Clown En toen kwam eigenlijk dit idee in me op, de man kan geen afscheid nemen van zijn vrouw, en blijft daarom op het graf wachten tot hij zelf vergaan is tot skelet. Maar doordat hij al jaren in die houding zit kan hij ook niet meer bewegen.

Kleding enzo zijn voor het gemak verteerd Clown

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 13:05

Ik vind hem wel leuk!
Alleen wat is die oranje-achtige waas die achter het skelet hangt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 13:07

Dat was ook een struik Clown

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:26

Met je uitleg erbij vind ik hem wel wat hebben Ja
Ik heb sowieso wat met begraafplaatsen Clown

Al moet ik zeggen dat ik een ander plaatje in mijn hoofd krijg bij je uitleg, ik vind je eigen uiting eraan wel wat hebben, juist door die harde kleuren.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:32

Ik weet het niet zo goed.. ik zie geen geheel. Daarbij had ik ten eerste andere grafstenen gekozen en ook een ander skelet: door het perspectief en het grote verschil in type. Nee ik ben er niet gek van. Idee is wel leuk maar de uitvoering ben ik niet zo over te spreken.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 17:00

Ik vind het erg mooi, alleen het skelet is een beetje vaag..