[FOTO]Dierentuin en hondje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

[FOTO]Dierentuin en hondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 23:22

Een tijd terug gingen we met school naar de dierentuin... JOEPIE Dromen

Deze foto is door het glas gemaakt,met flitser, hou daar rekening mee

Dit was de mooiste foto:
Afbeelding

Helaas jammer van de ruis, maarja, kun je moeilijkvoorkomen door glas.
En jammer van die halve steen en dat andere ding Clown

En de vis:

Let op, ook deze foto met flitser door het glas gemaakt
Afbeelding

Niet zo bijzonder maar wel grappig
Ja,je raad het al Clown ook deze is door het glas gemaakt
Afbeelding

Heeft wel wat,maar niet scherp en takjes ervoor...
Afbeelding

En tot slot niet een geweldige foto, maar wel ubercute Clown
Mijn hondje bas.
In principe vind ik 'm wel mooi scherp maar is beetje eentonig... *Kan t niet uitleggen*
Afbeelding

Deze foto's zijn niet bewerkt

Dit is de 1e keer dat ik wat op UK plaats, wees lief Clown

Liesje89

Re: [FOTO]Dierentuin en hondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:41

Slang: Oh jakkes ik vind dit echt walgelijke beesten, haha. Maargoed Tong uitsteken Op zich leuke foto, ruis zie ik op deze gare pc niet, jij blij. Beetje saaie compositie.. Verder vind ik hem voor door het glas en geflitst helemaal niet onaardig!

Vis: Is cool! Hij springt er echt uit. Ook weer hetzelfde als bij de slang, beetje saaie compo, maar ik weet hoe lastig het is om die vissen te fotograferen, vind deze daarom dus ook prima gelukt hoor Haha!

Slapend vlekkenbeest (Luipaard?) : Mooie scherpte!! Zeker ook omdat hij dus door glas genomen is. Je ziet er werkelijk niets van! Weel -alweer- saaie compositie...

Timon: Tsja.. Vind ik niet echt een UK foto, verkeerd scherpgesteld, rommel om het beestje heen..

En dan nog je hondje: Wat een scheet Lovers Is gewoon een standaard hond-ligt-te-maffen-op-de-bank-foto.. Maar hij is gewoon lief.. Heb hier ook niet echt technisch ondersteunend commentaar voor, haha.

Al met al zie je dus dat steeds de saaie compo terug komt. Nou is het logisch dat je in de dierentuin afhankelijk bent van waar je kunt staan enzo, maar probeer er toch op te letten Lachen Verder zijn ze helemaal niet slecht qua scherpte (afgezien van Timon). Technisch gezien vind ik die van dat vlekkending de beste van deze foto's Lachen

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:43

Ik hoop dat je er iets aan hebt Knipoog

Dante_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:44

Wat Hip mel Haha!
Die vis Is mooi gefotograveerd, en ruis zie ik net als elise niet op deze computer Haha!
Vidn het bijzonder mooi gefotograveerd in vergelijking met mijn kunstjes Tong uitsteken
Mooi hoor!!!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 23:45

Heb ik zeker wat aan, dank je.
Het was een beetje gehaast,want we liepen achter docenten enz. aan dus alles moest doorlopen, dus moest rennen,stilstaan, zooi foto's nemen en weer verder Clown

Dank je Dante!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 10:34

Ik vind de foto van de vis mooi, alleen jammer dat hij niet op je af zom ipv van je weg. De foto van de slang en dat katachtige beest (ben niet goed in die namen *LOL* ) vind ik ook mooi Lachen Nette composities en leuke kleuren! De rest van de foto's viknd ik niet zo heel bijzonder Lachen

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 15:24

De kleuren zijn er mooi en de composities leuk. Door glas heen is gewoon een ramp om te doen, dus prima zo! Lachen