[VER]Kort verhaal: Lekker ding!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

[VER]Kort verhaal: Lekker ding!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 20:07

Mijn beauty..!!

Ruim 8 weken geleden zag ik je advertentie staan. De tekst sprak me meteen aan, maar ik wilde niet gelijk reageren. Het kwam eigenlijk niet zo goed uit. Ik klikte je weg en besloot je te vergeten. Dat ging uiteraard niet zo makkelijk en tijdens mijn drukke bezigheden bleef je door mijn hoofd spoken.

Opnieuw zocht ik je op. De advertentie stond er nog steeds, je had nog steeds niemand gevonden. Ook stond er inmiddels een foto bij. En wat voor 1! Ik was verkocht! Totaal verliefd stuurde ik een mailtje. Maar het maken van een afspraakje was zo makkelijk nog niet. Dan kwam het jou niet uit en dan had ik weer geen tijd.

Maar gelukkig, 6 juli vonden we allebei een gaatje en om 11 uur werd ik in Amersfoort gewacht. Oh, wat was dat spannend! Elke dag bekeek ik je foto en werd ik verliefder op je. Als je nu maar niet tegenviel!

Mijn moeder ging mee. Die wilde je ook graag leren kennen. Want ik was zo enthousiast over je! Misschien wat vroeg voor een eerste afspraakje, maar het leek me toch wel een goed idee. Na een uurtje rijden kwamen we op de plek van bestemming. Het adres wat je had opgegeven bleek een huisartsenpraktijk te zijn. Niet veel na ons kwam er een grote BMW aanrijden. Ik voelde me meteen erg klein met mijn Renault Twingo. Uit de auto stapte een man met een grote koffer. Hij vroeg ons hem te volgen. Boven in de wachtkamer was het dan eindelijk zover. Ik kreeg je eindelijk te zien!

De koffer ging open en daar lag je dan! Glimmend met je prachtige rode kleur en je gouden kleppen! Voorzichtig pakte ik je vast. Ik zette je aan mijn lippen en het leek wel of er engeltjes begonnen te zingen, zo mooi! Opnieuw was ik verkocht! Je mocht mee naar huis.

Nu sta je mooi te pronken op je standaard en morgen mag je voor het eerst mee naar de repetitie. Ik ben benieuwd wat de rest van het orkest van je vind.

http://img56.imageshack.us/img56/1236/img0001pa8.jpg

Leentje_

Re: [VER]Kort verhaal: Lekker ding!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 20:08

Mooi verhaal
en ben jaloers hoor Bloos

eens ik gedaan heb met studeren weet ik ook wat ik wel weer wil een sax Lovers

edit: in je profiel heb je een tenor? vanwaar de "switch"?
tegen mij hebben ze vroeger gezegd dat als ik voor tenor zou kiezen dat overschakelen dan moeilijker is?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 20:15

Nee hoor, in mijn profiel heb ik een sopraan Haha!
Overstappen is even wennen, maar niet heel moeilijk hoor.
En bedankt voor je compliment. Ik schrijf vrij weinig en heb het ook niet veel gedaan. Dit kwam er gewoon zo ineens uit.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 20:17

Amanda schreef:
Nee hoor, in mijn profiel heb ik een sopraan Haha!
Overstappen is even wennen, maar niet heel moeilijk hoor.
En bedankt voor je compliment. Ik schrijf vrij weinig en heb het ook niet veel gedaan. Dit kwam er gewoon zo ineens uit.

ik bedoelde dus een sopraan ipv een tenor (sorry gewoon vergist Nagelbijten / Gniffelen)

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 20:21

''Maar gelukkig, 6 juli vonden we allebei een gaatje en om 11 uur werd ik in Amersfoort gewacht. ''

Gewacht, verwacht of opgewacht? Clown

Ik vind het een leuk verhaal, in de eerste alinea had ik het gevoel dat het over een paard ging, de daaropvolgende alinea's dacht ik dat het over een man ging, vervolgens dacht ik weer aan een paard.. Jep erg verwarrend maar heeeel leuk! Lachen

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 20:35

Ooh, verwacht. Typfout Clown
Ja, is ietwat misleidend Haha!
Zowas het ook bedoeld Ja

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 20:38

Leuke verhaal Haha!

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 10:34

Ik dacht heel het verhaal lang dat het om een paard ging, totdat het in en koffertje bleek te zitten ROFL
Ik vind het een leuk verhaal Amanda *LOL*

Blackmystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:58

Haha! Ik vind het een erg mooi verhaal, echt super omschreven. Tong uitsteken Houw wel van die style.