vraag over wacom teken tablet afmeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Draflinger

vraag over wacom teken tablet afmeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 09:48

Hallo,

Welke afmeting voor een teken tablet raden jullie mij aan? Ik had er een paar van A6 formaat gezien maar ik vroeg me af of dat een goede maat is of ofdat dat onhandig werkt?

Alvast super bedankt Haha!

8nnemiek

Re: vraag over wacom teken tablet afmeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 09:52

Ik heb er ook eentje in A6 formaat. Je kan er op zich wel leuk mee werken, maar toch minder precies dan met een A5 of A4. Op A6 formaat beweegt de muis/pen gewoon heel erg snel, wil je kleine details tekenen dan moet je die op de tablet nog eens 3 tot 4 x zo klein tekenen.
Dus het ligt er vooral aan wat je ermee wil doen, en hoeveel je eraan uit wil geven. Professionele tekeningen, of gewoon voor de fun.

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 10:21

ik wilde toch wel profecioneel gaan tekenen maar dit is me eerste tekentabel dan en om er dan meteen een van een paar honderd euro te kopen zie ik nog niet zitten wie weet licht het mij helemaal niet en kan ik het beter bij tekenen en schilderen houden ? Hij is 30 euro met pen en muis

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:38

30 euro valt wel mee inderdaad, als je ooit een grotere wil dan krijg je hem makkelijk weer doorverkocht Lachen

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 12:01

ja dat denk ik ook ik denk dat ik het gewoon doe en eerst ga uitproberen en daarna eventueel voor een grotere ga:D