[FOTO] Arabier .

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marjoke

[FOTO] Arabier .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 23:23

Ik ben nog erg aan het oefenen met mijn spiegelreflex. Dit is er vandaag uit gekomen. Mijn anglo-arabier Bijou. Ik vind dat de foto iets zacht uitstraalt, en dat gaat heel mooi gepaard met haar karakter en haar uiterlijk. De foto is een tikkeltje te donker denk ik en de rommelige achtergrond stoort me een beetje. Hij is ook wat te pixelig naar mijn zin, maar dat heeft grotendeels met uploaden en verkleinen te maken. Maar tips zijn zeer welkom. Ik vind het ontzettend moeilijk dieren te fotograferen die maar niet willen stilstaan, en een mooi moment heb je in een mum van tijd gemist...

Afbeelding

imd

Re: [FOTO] Arabier .

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 23:47

Ik vidn het een leuke foto, alleen erg jammer dat een groot stuk van haar kin mist. Een klein beetje vind ik niet erg, maar dit vind ik te veel. Verder een mooie foto Lachen

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 23:52

Ja je hebt gelijk, ik was me nog aan het afvragen of het stoorde of niet. Maar het zou inderdaad fijner geweest zijn moest dat stukje er wel zijn Lachen Bedankt!

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 23:54

Ik vind het opzich een nette foto, ik had hem alleen net van een iets andere compositie genomen,
want ik vind nu de onscherpe rug erg afleiden.

De foto vind ik ook iets te centraal, mijn aandacht wordt absoluut niet naar het hoofd van het paard getrokken,
ik had het paard liever wat meer naar links gezien.

Je hebt verder wel een goede niet al te drukke achtergrond gekozen,
vind het hek nog wel beetje irritant, maar een foto is nooit perfect, succes verder!

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 20:18

Het eerste wat me opvalt is het stuk dat mist van de onderlip, daar stoor ik me heel erg aan Lachen

De compositie vind ik daarentegen wel erg leuk, zo over de rug genomen. In mijn ogen springt alleen de achtergrond er nu bijna meer uit dan het paard zelf. Het paard had meer deze kant op moeten kijken of hij had zelf ook in het licht moeten staan.

Oftewel, een leuk idee, maar niet helemaal perfect uitgevoerd Lachen Maar het begin is er zeker!