[FOTO] Slak

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

imd

[FOTO] Slak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 20:53

marjoke

Re: [FOTO] Slak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 21:33

Wat een droge titel zeg, ik schoot bijna in de lach. Wat klinkt 'slak' plat he. Tong uitsteken
Enfin, dat was bijzaak. Ik vind het enorm mooie foto's. Misschien een beetje jammer dat de puntjes van het gras hier en daar een beetje dor zijn, maar daar kan jij niet aan doen. De foto's stralen iets heel diervriendelijk uit. Slakken worden meestal meteen als ongedierte bezien, en jij maakt er enorm mooie foto's van. Ja, dit spreekt me erg aan. Lachen

Brnc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 22:15

Ik vind het leuke foto's ! Haha!
Alleen lijken ze me niet helemaal scherp, in iedergeval jammer dat de linkervoelspriet/oogding niet scherp is, maar ik vind het wel mooie foto;s

imd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 22:22

@ Marjoke: Ik heb een tijdje nagedacht over de titel, maar iets anders kon ik er écht niet van maken Haha!
@ Brnc: Dit had ik inderdaad ook al opgeslagen in m'n hoofd als verbeterpunt voor de volgende keer Lachen

Beide bedankt voor het commentaar Lachen

Channelle15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 14:36

Leuke foto's
zo zet je die slijmerige dieren tch nog liefelijk op de foto Tong uitsteken
Ze zijn wel erg mooi hoor Knipoog

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:15

Dat de linkervoelspriet (of hoe het ook genoemd wordt) niet scherp is, vind ik juist goed. Want als deze wél scherp was geweest, dan was het hoofdje niet scherp geweest en dat zou juist zonde zijn. De tweede vind ik vooral leuk, omdat het net lijkt alsof 'ie je aan wil vallen.

"Ik ben misschien klein, maar kom maar op!"

Lachen

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:51

Mooie foto's hoor! Ik vind de eerste persoonlijk het mooist. De slak is zelf lekker scherp. De tweede vind ik het wat jammer dat zijn huisje onscherp is, dan lijkt het net of die er niet bij hoort. Verder vind ik hem wel heel mooi! Lachen De twee linkjes vind ik ook wel mooi. Bij die eerste is het inderdaad grappig om zijn mond te zien. En de laatste vind ik mooi dat je het voorste en het achterste van de foto onscherp hebt gemaakt. Leuke foto's hoor!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 20:55

Bedankt alledrie Lachen

@Cisss: Ik weet eigenlijk niet hoe je dat noemt bij een slak, het leek een beetje op een mond dusja.. Als iemand het wel weet hoor ik 't graag Haha!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 02:37

Wat een prachtige foto's!
Verwachtte niet iets speciaals bij de titel, maar ben aangenaam verrast door deze plaatjes. Mooie scherpte, de details van de slak zijn prachtig en ben vooral fan van de eerste foto OK dan!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 10:14

Leuke foto's, lekkere scherpte en dat dat ene oogding niet helemaal scherp is vind ik niet eens storen Lachen ik vind de 1e foto qua compositie het mooiste Lachen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 10:26

Dank jullie wel! Bloos