* 12 uurtjes werk (wat een priegelwerk was het)
* Aquarell op katoen
* ongeveer 50 x 30 cm
* Iiee wat is hij mislukt
... De nek/hals is erg onrealistisch, te dik en te hoog. (Nu ja, dikke pech, ik ga het niet meer veranderen
) Zijn achtervoetje dat hij optilt is aan de kleine kant zie ik tegenover de rest en zijn voorvoetje dat op de grond staat is dan weer te groot. Ook lijkt het alsof de amazone niet in het zadel zit, maar dit is op de foto ook zo. Zijn hoofd is ook erg donker, is in het echt niet zo en het oog valt in het echt veel minder weg. Ach hij is eigenlijk helemaal te donker, het lukt me niet om een realistische foto te maken met de echte kleuren. Nu lijkt hij wel erg dichtgeschilderd, maar dat is hij eigenlijk niet echt. Hij loopt er ook niet helemaal doorheen zou ik zeggen als rijtechnisch commentaar
...Ach in het vervolg houd ik me wel bij portretten

* Al mijn mooie details zijn weggevallen door het verkleinen ! Ik heb hem ook even gecropt, normaal is er nog meer papier aan de zijkanten over.
* Let op de copyright! Ik wel hem niet ergens anders terugvinden zonder mijn toestemming

* Vraagje: Moet ik nog een tintje als achtergrond zetten, of moet ik hem zo laten? Zo ja, welke kleur? Normaal doe ik groen, maar dat past niet echt in een dressuurring vind ik.
Klik hier voor grotere versie ! (Is zeker aan te raden, dan kan je op de afbeelding klikken om in te zomen!
)
Ach tips zijn welkom, hoewel ik grotendeels weet wat er fout aan is denk ik. Maar zie je toch nog nieuwe dingen die ik zelf niet aanhaal, laat maar horen, maar houd het netjes.

Heel knap dat je alle spieren zo ontzettend fijntjes kunt neerzetten met schaduwen en tinten.
eeuws uitstralen, die hadden ook altijd van die dikke nekken en mini hoofdjes. Ik vind hem wel gaaf!
heerlijk zoals je gespeeld hebt met licht en donker. Dat hij verhoudingsgewijs niet helemaal klopt is echt niet storend.