Bij mij gaat het dus vooral om de compositie, de hoek vanuit waar de foto genomen is, inzoomen ed.
Er zaten een paar leuke plaatjes in die ik graag wil delen en waar ik vooral op het gebied van compositie commentaar op zou willen.
1.

Hermosa Beach: Een hoek beetje van onderaf, wellicht een beetje een standaard plaatje, ook jammer dat de zon niet scheen, maar verder vind ik hem best leuk
2.

Santa Monica beach: Mijn idee was leuk, uitvoering iets minder. Ik wilde dus mijn vriendin liggend en dan de typische kustlijn met gebouwen van santa monica op de achtergrond vastleggen. Vriendin wilde alleen niet zo meewerken. Had van mij horizontaler gemogen en ik had de tassen ed. weg moeten halen.
3.

Botanic Garden: Deze vind ik zelf de mooiste. Ben hier heel tevreden over. Hij had wat lichter mogen zijn, maar zoals ik al zei, kwa instellingen snap ik er niks van.
4.

Botanic garden: Ik zat op een bankje onder deze boom, keek omhoog en vond de manier waarop de zon door de bladeren heen kwam zo mooi, dat ik dit heb proberen vast te leggen. Is aardig gelukt, maar weet nog niet of ik hem nu echt zo leuk vind....
5.

Sequoia: Verschillende hoeken geprobeerd (beestje bleef keurig stilzitten
), en deze "standaard" hoek kwam er toch het mooiste uit. Helaas is de foto wat onscherp.6.

Op de boot: Een vliegende vogel een meter boven je hoofd is ook niet al te makkelijk, toch leuk uitgepakt vind ik zelf.
7.

Alcatraz: Vind deze ook mooi gelukt, maar deze had van mij achteraf meer naar rechts genomen mogen worden. Met alleen het huisje en de schoorsteen en dan meer water...
Misschien had ik die beter zo ---> Klik Kunnen knippen, maar ben er nog niet van overtuigd of die zo beter is...
Kom maar op