Uitgeschoten met blauw aan de linkerkant! Iemand liet me enorm schrikken!

Zo was hij gister, káál hè?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

babe schreef:Super goed gelukt!!
Ik vind dat je de glansplekken ook heel netjes hebt gedaan
Mooi hoor!
janique schreef:J gaat vooruit! Ik zou alleen de rest van het doek/papier nog een kleurtje geven, want vind hem nog wel iets kaal.
pinuts schreef:leuk, alleen van mij mocht er wel meer verf op, zit nu ook nog veel wit in de orka. En de achtergrond idd. Ik vind het nu een beetje lijken op een soort van kleurplaat wat ingekleurd is. Ook vanwege die potloodstrepen die je nog ziet. Maar volgens mij vond jij m af.. dus ben benieuwd of je er nog wat mee doet of niet
ik vindt 'm prima zo. Dat vele wit hoort erbij, vooral de oogvlek en onder zijn bek. Potloodstrepen=finelinerstrepen! pinuts schreef:Open gelaten, kijk maar op de foto, daar is het ook mooi zuiver wit! En dat wilde ik gewoon zo houden.is dat wit van het doek, of verf?, heb t gevoel alsof je dat gewoon open hebt gelaten. Ik vind hem gewoon niet-af lijkend
itKiara schreef:Mooi gedaan, de aanzet van die vin rechtsonder is erg goed, hij lijkt er zelf een beetje 3dimensionaal door.
Ik heb even gemist welk materiaal je gebruikt hebt?
Wat al is gezegd: de aanzet van de vin is echt heel mooi. Door de stevige schaduw eronder en de glansrand op de vin lijkt hij haast uit het papier te komen. Verder vind ik de manier waarop je de buik hebt gedaan heel leuk, met als die witte stipjes en donkere vlekjes ertussen krijg je een hele gave structuur. Hoe heb je dat gedaan? 
elanor schreef:Ik denk dat ik dit je beste schilderij tot nu toe vind.Wat al is gezegd: de aanzet van de vin is echt heel mooi. Door de stevige schaduw eronder en de glansrand op de vin lijkt hij haast uit het papier te komen. Verder vind ik de manier waarop je de buik hebt gedaan heel leuk, met als die witte stipjes en donkere vlekjes ertussen krijg je een hele gave structuur. Hoe heb je dat gedaan?
Een licht kleurtje achter de orka lijkt mij ook mooi, ik denk dat dat hem nog iets meer 'af' maakt.