[ART] MLP custom: Bruin paarse eenhoorn "Nordy"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

[ART] MLP custom: Bruin paarse eenhoorn "Nordy"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 15:10

Even een tussen stop thuis. Vanmiddag thuis gekomen van vakantie, dinsdag weer verder. Dus ik ben pas echt weer volledig bereikbaar via Bokt/internet volgens de datum in onderschrift Knipoog

Tijdens mijn vakantie van de afgelopen 2 weken heb ik onderstaande pony gemaakt.
Een tijd terug heb ik een custom schets gemaakt naar aanleiding van een aanvraag. Dat was het toch niet helemaal, maar ik vond de schets zelf erg leuk en tijdens mijn vakantie kreeg ik dan ook de verleiding de pony toch te gaan maken. Clown

Zie hier; een bruin paarse eenhoorn. Een naam heeft ze nog niet.
Wat ik wel heel jammer vind is dat de kleur op de foto absoluut niet is zo als ze in het echt is. Het paars is wat blauwer en meer een echte paars. Ook glimt het paars leuk, wat je op de foto ook niet ziet.

Afbeelding

[edit]
Ze is niet meer te koop.
Van de nieuwe eigenaar heeft ze de naam "Nordy" gekregen. Ook heb ik inmiddels nog een aanpassing gedaan. Nieuwe foto volgt later.

VeraW

Re: [ART] MLP custom: Bruin paarse eenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 15:37

wouw wat een gave eenhoorn.
Erg mooi gemaakt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:47

Oh Mireille, alweer zo'n plaatje!
Wederom erg mooi gedaan, vooral het 'bewerkte' op haar kont vind ik erg mooi. Kleuren zijn ook mooi, matchen gaaf zo.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 18:26

dacht dat er eerst eekhoorn stond Lips are sealed

Hij is erug mooi, ik vind m op de foto al super, hoe zou dat in het echt dan eruit zien Kwijl

Aims

Re: [ART] MLP custom: Bruin paarse eenhoorn "Nordy"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 03:08

Echt prachtig gedaan! Super, mijn complimenten.
Alles past in het plaatje, de kleur, de houding, alles! Lachen

Ik kijk altijd met plezier naar jou werk, en wacht vol spanning naar meer! Tong uitsteken

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 07:32

Wauw dies leuk! Haha!
Stoere foto ook *LOL*

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 14:36

Nieuwe foto van Nordy Lachen

Afbeelding

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 15:13

Wat is hij (zij?) mooi geworden! Wat een bijzondere combinatie van kleuren voor een eenhoorn, dat geeft hem iets heel aparts. Ja
De 'vlekjes' op de kont vind ik erg leuk, ze lijken haast een beetje metallic op de foto. En deze staart is bijna nog leuker dan 'echt' haar. Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 15:39

In dit geval is het een hij Haha! Maar de meeste MLP's noem ik zelf allemaal een zij Bloos! hahaha Haha!

De vlekjes zijn met de zelfde kleur gedaan als de donker paarse tint op de hoorn en het haar. Een metallic paars inderdaad Ja
De verf is niet helemaal dekkend in 1 laag, daarom zijn de vlekjes op de bil zo zacht. Onder de metallic paars op de hoorn en het haar heb ik van te voren eerst een paarse onderlaag met andere verf aangebracht. Daarom komt het metallic paars daar een stuk steviger uit. Lachen

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:04

Ik vind dat je elke keer weer een mini kunstwerk neerzet. Ook deze is weer prachtig Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 22:32

Gaaf zeg Mireille, hoe je deze keer weer het haar en de staart hebt gedaan Haha! De vlekjes zijn inderdaad leuk ook. Mooi!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:06

mooi gedaan zeg!!! vond eerst het bruin niet zo geweldig omdat dat niet echt een 'MLP-kleur' is zeg maar. Maar het combineert mooi met het paars en uitvoering is erg leuk gedaan Ja

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:13

Prachtig zeg, heel mooi gemaakt, dat staartje en die N vind ik heel mooi, hoe heb je dat gemaakt als ik het vragen mag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 13:04

Heel gaaf gedaan Mireille! Alles past goed bij elkaar, een topstukje! Lachen

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 16:26

Wauw Pling Erg mooi!

Maak je zoiets ook in opdracht? Schijnheilig Dat je bijvoorbeeld een paard of pony "namaakt"?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 22:34

Hoe ik dit soort pony's maak leg ik haar fijn uit tijdens de workshop die binnenkort plaats vind. Lachen

Thanks allemaal! Ik ben er zelf ook best tevreden mee. Inmiddels is Nordy bij de nieuwe eigenaar aangekomen, en ik hoop dat zij er heel erg blij mee is. Lachen

Kaatje89; ik maak ook customs in opdracht inderdaad (voor info kun je pb'en).
Deze Nordy is ook geinspireerd op de echte Nordy, maar dan met een tintje fantasy omdat een helemaal bruine MLP met witte aftekeningen maar saai is.
Dus het is mogelijk dat ik je paard of pony namaak, maar dan wel met een tintje fantasy er aan om het leuk en lief te houden. Gewoon bruin is toch saai Clown

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:44

Mireille schreef:
Deze Nordy is ook geinspireerd op de echte Nordy, maar dan met een tintje fantasy omdat een helemaal bruine MLP met witte aftekeningen maar saai is.
Dus het is mogelijk dat ik je paard of pony namaak, maar dan wel met een tintje fantasy er aan om het leuk en lief te houden. Gewoon bruin is toch saai Clown

Haha! Nou ik had idd eerst mn twijfels over het fantasy idee wat je voor deze mlp had bedacht. Maar toen ik hem uiteindelijk zag was ie 10 keer mooier dan ik gedacht had Haha! Ben er super blij mee, hij staat nu in mn kast naast mn andere beeldjes.