een paar weken geleden heb ik een digitale camera gekregen en nu ben ik aan het leren fotograferen
Waar ik nog erg mee zit te rommelen is wanneer ik welke instelling moet gebruiken voor het beste resultaat. Toen ik vanavond op de trein naar huis stond te wachten viel de mooie lucht en in het bijzonder het licht van achter mijn rug op dat ding (balk?) van de bovenleidingen me op. Ik heb een paar foto's gemaakt en nou wil ik graag van jullie weten welke jullie het best gelukt vinden zodat ik weer verder kan.Foto 1:

Foto 2:

Foto 3:

Zelf vind ik op foto 1 het blauwe bordje tussen de rails erg storend. Kan iemand me vertellen wat die witte vlek bovenin is? (regendruppel?) Foto 2 vind ik te licht (de foto's zijn rond een uur of 21:20 gemaakt) en de felle verlichting rechts op het perron vind ik niet mooi hoewel die wel het desolate karakter van het station tot uitdrukking brengt. Over foto 3 ben ik het minst tevreden, daar staat te veel omgeving op en hij is te grauw.
Nou, brand los
Achteraf moet ik zeggen dat ik best te spreken ben over het contrast tussen de lucht (mooi) en de omgeving (mistroostig)