Nu heb ik toch besloten om geen spiegelreflex aan te schaffen wegens tijdgebrek. Ik vind het zonde om een dure camera te kopen als ik hem niet zo vaak gebruik.
Ik heb nu de Canon Powershot A590 IS gekocht. Deze sprak me erg aan omdat hij een hoge iso waarde heeft, 8 megapixel en omdat ik er creatief mee kan fotograferen.
Hier dus een aantal foto's. Het heeft niet de kwaliteit van een spiegelreflex, maar toch ben ik erg tevreden.
Het zijn voornamelijk Macro foto's, die vind ik het leukst om te maken.
De allereerste foto!!

Jammer van de vreselijk scheve horizon, maar ik moest een beetje gokken anders viel ik in de sloot hahaha. (Kon het schermpje niet zien.) Helaas ook wat donker, maar toch vond ik hem wel wat hebben.

Eigenlijk helemaal geen mooie foto, maar was even met het diafragma aan het klieren voor een donkere achtergrond, hier het resultaat.

Binnenshuis, geen bar interessante foto, maar het ging mij even meer om de instellingen.

Nog een foto binnenshuis.

En de laatste:

En nee, het zijn geen bijzondere foto's dat weet ik zelf ook, maar het zijn meer uitprobeersel en ik wil gewoon erg graag tips. Het liefst over de camera zelf.
Al met al, ben ik niet ontevreden met de camera!