[TEK] Quarterhorse Jacky

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Malu_

[TEK] Quarterhorse Jacky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 15:25

Na een tijd in een tekendip te hebben gezeten : Quartermerrie Jacky, een elegante dame met veel pit.

Afbeelding

Knoesje

Re: [TEK] Quarterhorse Jacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:24

Echt weer jouw herkenbare stijltje, leuk!
Hij lijkt wel van goud!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:25

Heel mooi! Misschien niet helemaal in verhouding, maar hij glanst zo van het papier af! Erg knap gedaan.

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 15:10

Bedankt voor de leuke reacties!

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 15:58

Ik vind de kleur een beetje té gewaagd. En ik snap de lippen niet. Is het nu de volledige mond die je blauw hebt gedaan, of enkel de onderlip? Nee ik vind het niet zo mooi dat je het hele paard groen/geel doet en dan de manen de neus en het oog in het blauw doet. Dan had ik liever schaduw in het blauw gezien. Ook had ik de kleuren iets warmer gewild. Ook zou ik het leuk vinden als je er iets meer bij schreef. Welk materiaal dit is bijvoorbeeld, hoe lang je er aan hebt gewerkt, etc.
Maar buiten dit vind ik de structuur wel mooi gedaan en je komt er wel. Doe zo verder. Lachen

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 12:26

marjoke schreef:
Ik vind de kleur een beetje té gewaagd. En ik snap de lippen niet. Is het nu de volledige mond die je blauw hebt gedaan, of enkel de onderlip? Nee ik vind het niet zo mooi dat je het hele paard groen/geel doet en dan de manen de neus en het oog in het blauw doet. Dan had ik liever schaduw in het blauw gezien. Ook had ik de kleuren iets warmer gewild. Ook zou ik het leuk vinden als je er iets meer bij schreef. Welk materiaal dit is bijvoorbeeld, hoe lang je er aan hebt gewerkt, etc.
Maar buiten dit vind ik de structuur wel mooi gedaan en je komt er wel. Doe zo verder. Lachen

De mond is in grijs en blauw tinten. Alleen is dat op de foto niet zo heel goed zichtbaar. Het materiaal is kleurpotlood op zwart fotokarton. En heb er ongeveer 3 uurtjes aan gewerkt.

kallipooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 14:43

[Oud bericht verwijderd]
Laatst bijgewerkt door kallipooh op 27-09-23 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 17:19

Nee dit paardje staat in Duitsland en heeft onlangs geen veulen gehad. Dus ik denk dat je een ander paardje bedoeld Lachen

kallipooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 14:44

[Oud bericht verwijderd]
Laatst bijgewerkt door kallipooh op 27-09-23 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:50

Leuk, maar ik denk dat het geheel nog iets zachter mag. Het streperige effect oogt een beetje slordig, dat kan nog wel wat netter.
Ga zo door. Lachen