[VER] Forever

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

princequillo
Fotograaf

[VER] Forever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 21:32

Hee!
Ik kreeg inspiratie voor een nieuw verhaal. Ik heb het over een meisje en een paard gedaan. Er komen wel meer mensen in voor natuurlijk Pling

Ik veegde het zweet van mijn hoofd af. Tegenover me zag ik Tyler staan dribbelen met de bal.
'Nu al moe?' vroeg hij, 'Dan moet je er maar aan werken hoor, als je die wedstrijd wilt doen.' Ik knikte. Hij had wel gelijk. Ik ging weer overeind staan en ving de bal op. Ik rende snel naar de basket en gooide.
'Yes!' schreeuwde ik. Tyler schudde zijn hoofd. Zijn bruine krullen schudde heen en weer.
'Dat wordt wat met jou.' mompelde hij zachtjes en pakte een handdoek, 'Genoeg voor vandaag, Blake. Morgen om vier uur, kun je dan?' Ik knikte en liep weg.
'Hee, je vergeet je bal!' schreeuwde Tyler me na. Ik keerde me om en pakte snel mijn bal. Daarna rende ik snel naar huis. Hopelijk was mam niet thuis. Dan kreeg ik weer een preek. Ik rende over de drukke straten. Binnenkort was dat wel anders. Dan was het rustig. Iedereen keek altijd naar de jeugdbasketbalwedstrijden in New Jersey. Ik pakte snel mijn sleutel en draaide het slot open.
'Mam?' riep ik. Niemand antwoordde. Opgelucht liet ik mijn tas vallen en ging met grote sprongen de trap op. Ik draaide de douche aan en liep weg om kleding te pakken. Snel stormde ik weer terug en ging na het uitkleden onder de douche staan. De deur ging open en het gevloek van mijn oudere broer Skinny liet al merken wie er thuis was. Snel douchte ik. Daarna droogde ik me af en trok mijn kleren aan..

'Nee Blake, daar komt niets van in.' zei mijn moeder beslist.
'Maar mam!' begon ik. Skinny keek me waarschuwend aan,'Laat maar.' Skinny stond op en liep naar de keuken. Hij kwam even later terug met een schaal fruit. Ik greep er snel een appel uit en keek onschuldig naar mam.
'Je bent me er een.' lachte die en ze gaf me een duwtje tegen mijn schouder. Skinny schudde zijn hoofd.
'Ik kwam vandaag Alec tegen.' bromde hij. Hij keek uit het raam ,'zijn moeder vroeg of ze langs mochten komen.'

Sannee_

Re: [VER] Forever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 13:11

Je moet minimaal 1500 woorden hebben, jij hebt er 339 om precies te zijn.
Ik tem Lachen

Elanor

Re: [VER] Forever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 07:42

Hier een slotje om bovengenoemde reden. Als je wat verder bent kunt je mij met de aanvulling PB'en of een nieuw topic openen. Lachen