Leuk he, als je net zo'n spiegelreflex hebt?
Echt duidelijk een andere kwaliteit dan de normale digitale camera.
Ik zal proberen over alle foto's iets zinnigs te zeggen.
1. Mooi rustige/wazige achtergrond! Jammer alleen dat het koppie en de ogen van je kat een beetje te donker zijn. Iets meer licht doet de ogen beter uitkomen!
2. De achtergrond oogt scheef en persoonlijk vind ik teveel op de foto staan. Meer inzoomen op je kat zelf en dat andere ding er niet opzetten vind ik zelf mooier.
3. Leuk moment, maar wát jammer van dat zwembadje. Dat felblauwe leidt ontzettend af van je kat. Ook jammer dat het zwembad er dan wel opstaat, terwijl de staart niet helemaal in beeld komt.
4. Mooie kleuren, erg mooi moment, maar wát jammer van de achtergrond! Maarja, jij kiest natuurlijk ook niet welke kant de kat opkijkt wanneer ie gaapt.
5. Doet me niet zoveel. De foto is erg druk door de stenen en er is geen contact met de kat, die doet gewoon totaal zijn eigen ding.
6.Vind ik ook erg druk en het is jammer dat het gras op de voorgrond de aandacht een beetje trekt.
7. Mooi zeg, nette achtergrond en mooie compositie. Wat hier weer jammer is, is dat op het ene oog zon valt en de andere wegvalt in de schaduw.
Ook is volgens mij de kwaliteit wel achteruit gegaan met uploaden/verkleinen. Kijk bijv. bij foto 7. De snorharen zitten vol met stipjes van het verscherpen.